Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nevite proč vyskakuje teplota?

Od: patrik odpovědí: 9 změna:
Zdravím mám problém z oktavii 1 1.9 TDI
Přestala topit a teplota vyskakuje na 120 stupňů měnil jsem termostat i čidlo teploty a ani jedno nepomohlo při výměně termostatu vyteklo dost vody a naopak když jsem dal novej tak jsem doplnil jen hodně málo vlastně ani to co vyteklo a nádržka byla plná hned po rysku nevyte někdo kde může být problém děkuji

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar dabel
Ja bych to v lepším případě viďěl na těsnění pod hlavou
Jestě bych okouk expanzku jestli do ni teče za běhu motoru voda tou tenkou hadicí
Pokud by netekla mohla by bejt ucpaná na vývodu z motoru nebo problém s vodní pumpou
Ja to ale vidim na to těsněni

 

hodnocení

0x

Zavzdušněno.

patrik
hodnocení

Ještě blbá otázka jak to vše odvzdušnim?
Odvzdušněje se to samo ja to projedu po jízdě otevřu viko expanzky a to za chodu voda by neměla jit ven ani výrazně nahoru
Taky by po jizdě neměli bejt tvrdy hadice od chladiče a prazdná expanzka ktera se po opatrném otevření znova sama naplní
To vše by naznačovalo špatny těsnění pod hlavou

 

hodnocení

0x
Z dřívějších zkušeností (favorit a felda 1,6) tipuju na prasklou vrtulku vodní pumpy.

To bě praskla ta litinová vrtulka na Favoritu? Čumím.

Litinová ne, už netuším, co to tam tenkrát bylo za pumpu, ale vrtulku mela plastovou a popraskaná se začala protáčet. Takže při pomalý jízdě na nízký otáčky dobrý, ale jak jsem jel rychlejc, prestalo to topit, vyletěla teplota, zamrznul lpg reduktor a po zastavení se expanzka scucla jak rozslapla pet flaška:) A později u feldy, když začaly podobný projevy, jsem už šel najisto po pumpě. A nedávno při rozvodech u oktavky jsem dal nějakou pumpu Hepu s plechovou vrtulkou a v provedení pro vyšší zatížení, tvar tý plechový vrtulky opravdu vypadá, že by mohl hnát víc vody. Ale asi vrtulky nejsou vsechny stejnej "plast", rozvody jsem měnil po 10 letech a nejmíň 150tkm a vrtulka jak nová, vlastně i celá pumpa a kladka, bez vůle, hluku, s přiměřeným odporem ložiska. I řemen by asi vydržel ještě jedno tolik, holt díly z doby, kdy se Meyle snažilo si vybudovat dobrý jméno:)

To jsou ty náhrady, no...

Origo Hepu na těch 1.3jkách byla vždy litinová. 1.6ky co vím origo v plastu. Náhrady mohou mít asi obojí dle výrobců.

asd1

Protočenou vrtuli vodní pumpy už jsem taky potkal. Projev byl blbě topilo a motor se do kopce přehříval, přestože vody bylo dost, termostat byl otevřený a vrtule chladiče běžela, příznaky tlakování spalin do vody nebyly.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]