Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, potřeboval bych vyměnit elektromagnetický ventil v hydraulické pístnici, musí se rozebrat celá pistnice nebo jde vyměnit zvenku? Děkuji za rady.
Případně dá se nějak opravit aby nebyla nutná výměna?
U čel jde vyměnit z venku pouze cívka s konektorem. Tělo zůstane na tlakovém vedení.
Pokud je poškozené i tělo armatury ventilu, tak se hydraulika musí rozpojit a jak olej vyteče, tak se stáhne i pístnice vahou korby nebo čela či ruky nebo ramene.
No záleží co tam máš za ventil, zda to není něco spešl.
tohle jde třeba oddělit. Elektro část od armatury.
A co je pokažené? Nekonečný či příliš velký odpor cívky solenoidu nebo zaseknutý ventil v hydraulické části mechanicky kousnutý?
Nedrží ho druhá pístnice?
Připoj se na ty ventily svojí kabeláží nebo na ty konektory místo ventilů dej nachvilku nějaké žárovky a zkus, zda otevírají všechny (svítí všechny přivody k ventilům). Klidně může být i vadný drát.
Pokud ani tak ventil nereaguje, tak to budeš muset rozpojit a měnit celé.
Právě ta jedna vypadá že to tlačí dolů ale ta druhá se nehýbe, je v určité pozici, jde zvednout ještě kousek nahoru a potom spustit ale zase jen do určité pozice dále už nejde. Kabely jsem proměřoval, proud tam jde.
Asi do hydrauliky ventilu vlítl bordel a přidřel tyčku. Pokud jí solenoid nezvedne a nepropustí průtok oleje, tak je to na rozebrání.
Když povolíš šroubení, tak by ti při výtoku oleje spojem mimo měla pístnice volně padat (tedy to čelo) a za předpokladu, že zdravej ventil budeš mít odblokovaný. Pak je to jasné. Pístnice OK, hadice OK a jen to ucpává zaseknutý ventil.
Ty jsi řidič na cestě nebo proč je to problém měnit?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.