Nejste přihlášen/a.
mám Superba 2,0 TDI 2007 a odchází mi servočerpadlo. Nejlevnější Kamoka stojí 1500,- a originál stojí 6.900,-Kč a repasování originálu výměným způsobem 4.800,-Kč + práca + odvoz do Zlína či Prahy ...
Jaké řešení byste zvolili, opravit originál z auta, nebo NONAME díl KAMOKA či podobné, ale s dvouletou zárukou a slovem prodejce, který prodává díly 25 let, že noname "bude dobrý".
Poradíte?
Ještě mi jednou jeden mechanik řekl, že je lepší vyměnit i ten plochá řemen a volnoběžku u alternátoru, že prý ona umí pokazit napínák rozvodu plochého řemenu.
Co brečíš? Spalovací motor nemá oplynulý chod, ale pulzuje. Zvláště třívalec a nafta. Alternátory, zvláště s velkým těžkým rotorem 120A a víc jsou jako těžký setrvačník, co se ty kmity snaží rovnat. Když takovej altík nemá volnoběžku, tak rozechvělej řemen se dokáže přímo rozpumpovat a skákat. To začne propérovávat zbytečně napínák a jde do haj..lu ten napíník. Proto je tam na altíku volnoběžka, aby zpětné rázy řemene proklouzl a nechal řemen klidný.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.