Nejste přihlášen/a.
Nafta může být tikající bomba a fábie za ty peníze bude jen předražená rezavá plechovka!
Mrkněte se na sauto.cz/... - motor nezničitelný - 600tis bez problémů při normálním zacházení. Výbava bývá super a kastle je pozink- pokud nebylo bourané a neodborně opravené, vydrží dalších 15 let.
Pozor na závady:
- zadní náprava do "A"- nutný repase za cca. 7000,- (vydrží dalších 200tis km)
- zadní brzdy - brzdiče můžou reznout hliníkovým morem a repase se nevyplatí, nové cca. 10tis komplet
- prosezená sedačka řidiče - buď to mělo 200kg prase nebo neodpovídá nájezd...
- puchýře znamenají chybnou opravu a budoucí problém
Za mne (a pro syna až bude mít ŘP) - toto auto jako super poměr ceny a kvality. Chce jen dobrou naftu, případně aditiva v zimě (ale 3 roky jsem to měl a nikdy nebyl problém nastartovat). Kdybych tenkrát neměnil kvůli většímu autu, jezdil bych s ním pořád.
Jen doplním u Xsar není propadák žádný motor netrpí žádnými problémy. Nedoporučuji pak motory 1,8 a také 2,0 jsou žížnivější a nafta 1,4HDi (neviděl jsem s tímto motorem) ale papírově je to slabý motor a tříhrnek Vhodný tak do o třídu menších aut. Jinak zadní nápravy do A , většinou SW , nebo breaky (kombíky) , znamenají že byly auto přetěžováno nebo tahallo hooodně a naložené vozíky!takže nebrat nebo nechat repas
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.