Nejste přihlášen/a.
Dva vozy Felicie 1.3 BMM 50 kW a jeden vůz startuje do cca 0,5 vteřiny, druhému to trvá skoro jednu vteřinu. Proč?
Ten druhý vůz, co startuje déle, má imobilizér a zatím nezjištěnou závadu, že motor málo táhne.
Mohlo by být delší startování způsobeno tím imobilizérem? Rozdíl v době startování mezi oběma vozy je opravdu znatelný. Baterií to není. Ta byla vyzkoušena v obou vozech.
Další možnost je, že palivové čerpadlo nedá dostatečný tlak a chvilku to trvá, než protlačí starej palivovej filtr a zaplaví potrubí až ke vstřikovací jednotce a zpět.
Immo to není dle mě.
Čerpadlo ano, uvažuji o tom.
Napadlo mne ale, jestli ecu kvůli tomu imobilizéru nezpůsobuje zpoždění. Imobilizér jsem nikdy neměl, tak vůbec nevím.
Výherce v rychlosti naskočení by mohl byt motor s karburátorem a kladívky, ten se nemusí otočit ani jednou dokola, aby chytnul, stačí v ideálním případě 1/4 otáčky, tzv. drc. Felicie ale má snad každá elektronické zapalování s přípravou směsi. Natáhne si benzín po otevření dveří řidiče?
Felicie si nikdy nenatahovala benzín při otevření dveří...
Spínače na dveřích jsou pouze spínače pro světlo stropu kabiny.
To není Fabie, kdy spínače dveří vedou do centrální jednotky elektriky a ta po CAN komunikuje s ecu motora.
A ani každá Fabie toto nemá nakódované.
...
Ale jinak souhlas. S karbecem mi Favorit s indukčním zapalováním štěkl hlavně v létě nahned.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.