Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Startovaní auta

Od: martinmartas® odpovědí: 9 změna:

dobry den, mám volkswagen 2,0tdi. Baterka nová kupovana v loni, před měsícem jsem dobijel baterku, dolíl olej do auta, naposled jsem byl autem 2dny zpatky a teď jsem nastartoval bylo nastartovano asi 15vteřín, pípla červena kontrolka na olej a motor zhasnul, tak jsem se podíval oleje je v motoru akorat. Nastartuju ještě jednou a hned po nastartovaní motor zhasne žadna kontrolka už pak nepípne, kde muže byt chyba? předem díky

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Imobilizér. Pokud máte rezervní klíč, zkuste ho.


doplněno 28.01.24 14:36:

Baterka v klíči nemá na imobilizér vliv.

Pokud motor poprvé cca 15 vteřin běžel, tipoval bych to na závadu v dodávce paliva. Více říci neumím, jednak jste neuvedl typ auta (VW 2.0TDI je málo) a jednak Volkswageny podrobně neznám.

hodnocení

rezervní klíč mám, žeby byla slaba baterka v kliču? zkusím zítra ale nejde mi do hlavy proč motor zhasnul když už bylo nastartovano poprve asi 15 vteřín

 

paveldvorak
hodnocení

0x

pokud je to 2.0 100 kw pédéčko červená kontrolka je porucha mazání... *smich* já myslel že všechna auta s tímo motorem jsou už ve šrotu

hodnocení

Je to 103kw

 

hodnocení

0x
avatar kornel

já bych zkusil sundat kryt motoru a zapojit zkoušečku na ventil na čerpadle jestli v okamžiku jak to chcípne je tam napětí 12 V-takže to tipuji na poruchu relé č 109 bude někde u pojistek v autě-asi se budou muset sundat nějaké plasty nad pedály...pokud to máte originál tak to číslo je na tom relátku-:) je nepřehlednutelné-je to jednoduché relé -nic složitého a většinou stačí to jen po sundání krytu jen přeletovat kontakty na základní desce toho relátka

hodnocení

Na druhý den už nešlo ani nastartovat tak jsem vyndal baterku a baterka byla vybitá na 30% nevím jak je to možné když v prosinci jsem nabíjel
asd1

Změř klidovej odběr auta + dobíjení.

Při tom startu nestartu měř palubní napětí - když poklesne moc tak ŘJ zkolabuje, pak to logicky chcípne..

Moderní kalciovce stačí jeden den vybití a je nevratně poškozená (sulfatace elektrod), některý nabíječky to umí trochu vrátit zpátky

 

hodnocení

0x

No pokazilo sa niečo,čo bráni riadiacej jednotke spustiť davkovanie paliva. Čo to je napovie diagnostika. Môže to byť čidlo oleja,vadné olejové čerpadlo a pod.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]