Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Máte někdo vyzkoušený MY66T external - TMPS?

Od: ole odpovědí: 16 změna:

Jelikož za 3 měsíce jsem zničil 3 kola, píchnutí, a pak rozžvýkání, tak asi potřebuji TPMS

a.aliexpress.com/...

A teď je otázka, jestli ty externí jsou OK? Případně jestli máte vyzkoušený nějaký jiný...

Ta cenovka < 50 $ vypadá v pohodě ne? Ale zas aby to nebyl vyloženej šunt. Interní nechci, protože to by pak člověk nemohl přehazovat kola zepředu dozadu bez pneuservisu a přezutî

 

 

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar promon

Tyhle externí jsou z oihledu životnosti dost mizerné, často to blbne už po zimě. Má je soused, taky je takový, jak říkají bratia Slováci ,,polovodič´´ - prostě taky už zvalchoval nějakou tu gumu i diskem, vůbec mu nevadí jet na prázdné pneu :). Já to dost nechápu, taky už řídím ,,nějaký ten pátek´´ a už podhuštěná guma je velmi znát na chování auta, zejména na zatáčkovité okresce.

Akorát nerozumím té úvaze o přehazování kol - já mám ke každému autu dvoje kola, přehazuji si je sám. Na Peugeotu je to naprosto v cajku, ten nemá senzory ve ventilkách, pokles tlaku hlásí přes ABS. Malé ,,Hjóndé´´ má klasické senzory ve ventilcích a přehazuji kola zepředu dozadu naprosto bez problému. Proč by to nemělo jít?

tttt

Asi jste se neráčil podívat na ten odkaz? Předpokládám, že FL znamená Přední levý atp

Ale jestli snímač vydrží jen do zimy a nestačí vyměnit baterku, ta elektronika není odolná, no tak to je dost na houby, náhradní čidlo jsem viděl že jakých 15 $, což je nesmysl

Ono tomu čínskýmu dreku zřejmě nechutná česká sůl :) Ale co se týče toho přehození kol - to, co má soused, vypadá trochu jinak a jde tam nakalibrovat, který snímač je vpředu a který vzadu.

Ovšem i když to vezmu selským rozumem. - dobře, nepoznáte při jízdě měkkou gumu. Nicméně předpokládám, že víte, že na takové pneumatice se nedá jet (resp chvíli dá, ale následky jste už zjistil) No, takže víte, že ať Vám kterýkoliv senzor nahlásí nízký tlak, stejně musíte zastavit a řešit to. Řešení je stejné, ať už se bavíme o kole na přední, nebo zadní nápravě a snad dokážete už pohledem zjistit, že není prázdná přední, ale zadní pneu.

Mě vydrží CR2032 v dálkovém ovladači cca 1,5 roku. Tady to vysílá furt z každého ventilku a baterka je tam ještě menší. Takže je 100%, že se řidič stane otrokem měnění baterek ve ventilkách co půl roku minimálně.

tttt

V japonský kalkulačce vydrží klidně > 30 let

Ona sada 10 knoflíkovek na alíku vyjde třeba na 30 korun tak zas tak hrozný to nebude i kdyby se to museli 2x za rok měnit - kolik stojí provoz fabrickýho?

Ono asi není úplně nutný aby to vysílalo stále, jednak to může zavysílat, když se vozidlo uvede do pohybu (Třeba na základě řídící jednotky, ta má nějaký gyroskop aby se sama zapnula jenom při pohybu vozidla), a poté tomu že za vysílat přijít změně tlaku o více než 0,3 bary v krátkém časovém úseku... Myslím že snad takhle nějak inteligentně fungují ty fabrický?, Otázka je, kdo to navrhnul... samozřejmě ideální by bylo, kdyby se baterky nemuseli měnit vůbec, a dobilo se to mechanickou rotací ;)

V origo tpms jen nakalibrovat to stojí 8 stovek v běžným pneuservisu navíc co jsem viděl ceník, V jiným na dotaz říkali, že to nedělají vůbec ...

Japonská kalkulačka není na mrazu a nekrmí RF vysílač a gyroskop... Kalkulačka spotřebuje naprosté minimum na monochromatický displej, který rožne i drobná statická elektřina, když na displej šáhneš prsty, tak i vlké prsty udělají článek.

 

hodnocení

0x
avatar diesel

OT. Jak to děláte?! Já od 77 co jsem začal jezdit na pístu jsem měl na něm jen 2x defekt a posléze na OA pak je jednou defekt a dvakrát vlastní blbostí o obrubník zničenou pneu. Je fakt , že tedy díku za to, ani jedno auto nemá-nemělo ono kurvítko jako hlídání tlaku.

Rada-asi to che změnit styl a místa jízdy, nespoléhat na hlídání tlaku a průběžně si sám kontrolovat tlak,

tttt

Diskuse se zase točí špatným směrem, to, kde jezdíš si nevybereš, prostě hřebík pneumatice, hřebíček, ono to pak ÚOOÚ nemusíš si toho všimnout anebo jsi nevšimneš při odstavení vozidla, přece jen obcházet vozidlo při každém rozjetí je opruz

A už jen za samotné přezutí jednoho kola mám některé pneuservisy jsou schopni na účtovat 500 Kč - Nebo i víc, včetně přirážky, že jsi tu gumu nekoupíte u nich

OT: Promiň, ale ty JSI kupuješ gumy? Já ne, já SI je kupuji ;)

tttt Nevybírám si kde jezdím, ale jak je možné, že tazatel nebo ty za TŘI měsíce 3 defekty se zmičenou pneu a já za skoro padesát let co jezdím motorová vozidla jen 5x? tedy v průměru jeden za deset let . Přitom jezdím jen v ČR! Po stejných komunikacích ...

Jo abych nekecal jedenkrát ještě když jsme se vraceli ze střelnice v Lomech tak ve Člunku nám bouchla pravá přední pneumatika na T148 S3 , pak ještě jednou mezi JH a JI defekt na druhém pravé kolu na T813.

V poslední době mám jeden defekt za rok. Obvykle se samořezný vrut chytí do dezénu, a pak stačí při parkování popojet vpřed a vzad, tím se ten vrut zvedne do kolmé polohy a dalším popojetím bezpečně projde pneumatikou. Rychlé, účinné a můžete se snažit jezdit jak a kde chcete.

Pravda, taky jezdím denně po truhlárnách a tak se dost často nějaký ten vrut do pneumatiky dostane. Ale gumu jsem zničil naposledy někdy v 96 roce, tehdy mi na kombíkovém Scorpiu na dálnici doslova bouchla zadní guma. Vrut nebo podobný bazmek v pneumatice jde jednoduše opravit, ale je to jen o tom, že řidič je schopen rozeznat, že to auto jede jinak, zastaví a přehodí rezervu.

 

tttt

Asi takhle ti to řeknu, když se ti tam zavrtá vrut s polní cesty, ty parkuješ na nezpevněný cestě, tak není moc šance poznat, že vyjedeš na poloprázdným, mezitím hřebík vypadne, a po 50 m je guma KO

V těch 50 m třeba nemůžeš zastavit nebo je jiný problém... proto říkám neřešte důvody, hledejte řešení... A přišlo mi řešení do 1000 Kč, pokud by třeba aspoň dva roky fungovalo, jako relativně použitelný

Pokud by to chcíplo dříve, tak to už je plýtvání ...

A když stojíte na hlíně, nejde ani pohledově poznat podhuštění

 

riva
hodnocení

0x

Používám to 3 roky na mých autech hlavně kvůli řidičkám. Ty by jely i s prázdným kolem a toto je pískotem upozorní, že se něco děje. Jsem škudlil, tak mám vi.aliexpress.com/... ale asi je to to samé. Předem se nezjistí, jestli je šroubení hliník (ten v zimní solance dost přiroste k ventilku) nebo měď. Baterie se mění tak po roce, proto je dobré mít jich třeba z Ali pár v zásobě.

tttt

Tady ještě větší škrt, za US $17.79 a.aliexpress.com/...

A nehrozí, že to někdo ukradne, nebo to odlít ne, protože to je asi o něco větší, než běžný víčko?

Říkáš, že ty víčka se dělají i z hliníku? Takže si objednal dvě a každý je jiný?

A co to začne dělat, když dojde baterka, tak ti to začne pískat a musí se to vypnout?

Typ baterky tam uveden není, víš ho?

riva

Baterie CR1620 nebo raději 1632 - ty jsou silnější a mají větší kapacitu. Senzor komunikuje jen při pohybu a jen když se mění tlak (ten měří přesně) nebo teplota (tu to měří plus mínus autobus). Když se vybije baterie tak to chvíli píská, obsluha si ověří, že kolo nejede po ráfku a pak to dá pokoj. Je k tomu návod, ale jak to u čínských věcí bývá, papír je pozadu za software, tak skutečný postup nastavení může být jiný.

Má to kontramatku a pokud to chce někdo ukrást, tak by musel mít klíč, jinak by ukroutil ventilek.

Jo a závit máznu vazelínou právě kvůli tomu hliníko - mědi.

Máte někdo vyzkoušený MY66T external - TMPS?
Máte někdo vyzkoušený MY66T external - TMPS? #2

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]