Zdravím vyměnil jsem termostat,dolil G12 destilku, vyměnil konektor k nádržce na chladící kapalinu a pořád pípa a bliká na palubovce že chybí voda kdo víte co s tím?
Nádržka je ČISTÁ? Nepronikal do chladící kapaliny olej? Pokud ANO, pronikal, je to na vícenásobný výplach chladícího okruhu; je vhodné chladicí systém propláchnout speciálním přípravkem, který je k tomu určený a někdy i výměnu nádržky...
V nadobce je čidlo a to přestane po letech dělat co ma je to na novou nádobku Dalši problém múže bejt ve svazku kabelu na levim podběhu pod baterií a filtrboxem kde to hnije A posledni co mi napada ja vada přístrojové desky
Samozřejmě že každá rada drahá, celá ta mašina funguje úplně bezvadně, diagnostika 100% tak varianta palubovky by spočívala v čem? ptám se na řešení problému tj: vytáhnout budíky nebo
Rozebrat budíky a proletovat koenktor. Ten zelený. Ale někdo, kdo to umí. Velká teplota a moc cínu způsobí, že to proteče na druhou stranu a zkratuje okolní piny. Pak se musí celý konektor vyletovat ven odsátím.
Další možnost je budíky vyměnit. Stočit km, přetáhnout kódování, naučit klíče a přizpůsobit s jednotkou motoru. Nebo z budíků jen přehodit eepromky, ale opět se rozebírá a pájí.
Je fajn když někdo ví a poradí,ale taky je to jednoduché udělat stejně jako sednout do Boeingu a vznést se, nějaký video tyhle závady jak na to existuje?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.