Nejste přihlášen/a.
Normálně, ohřeješ jízdou, vypustíš, naleješ. Noty i s fotkama kde je vypouštění/ nalejvací otvor najdeš na webu.
Nedávat "lepší" olej specifikace GL5, radši ani GL4+, nekamarádí se to s materiálem synchronů a "sežere" je to.
Na ceny se ptej v servise, každý to má jinak, obvolej pár v okolí.. Na počkání se domluvit dá, naopak je lepší když přijedeš a vypouští hned teplý olej (teď v mrazech moc teplý ale nebude...)
ten dotaz zda menis motorovy olej jsem spatne polozil.Dotazem jsem chtel zjistit jak je to z tvoji manualni zrucnosti.Zda to menis sam ,mas prostor nebo z kazdym prdem do servisu ![]()
Tak vidis mas to vyresene .Akorat na yotube mrknes ktery sroub je vyposteci .Zvedak budes potrebovat na sundani leveho kola. Plneni nepujde tak lechce jak motoroveho.Otvor je zboku a zaroven je kontrolni pro vysku hladiny.Tak ze nenalejes primo z flasky.Pro jednou to zvladnes napnit velkou strikckou z lekarny.Byva necele 2 l.
Se kousni ,to das ![]()
Vypoustecí bývá naboku u poloos. Pokud není, tak lze naklonit a přes čidlo zpátečky nebo dole povolit takovou malou přírubu, ale jen mírně povolit a nedemontovat a nechat vytéct olej.
To jsi takový re*ard? Píšu u poloos bude šroub. Přečti si celou diskuzi ještě minimálně 2x nebo x krát.
Nepotřebuješ nějaké Pšonky. Imbus 17 do 1/2 goly a olej vypouštět po 100km jízdy, jinak nebude ohřátý. Teplej motor ho neohřeje na výměnu.
Napouštěcím šroubem naleješ 1,9 litrů, necháš s nastartovaným motorem protáčet kolo na 1. rychlost s autem na zvedáku a pak při vypnutém motoru doleješ zbytek, až z díry poteče přebytečný olej. pak zašroubuješ.
Utažení 15nM - 20nM. Šroub je kužel. Přetažením prdne převodovka. Víko.
Olej 75W90 API 4 odkazy jsem dal.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.
