Legálně musíte udržovat stroj tak jak byl vyroben i když nemusí absolvovat pravidelnou STK. Než budete přemýšlet o zvyšování výkonu tak musíte vyřešit malou účinnost brzd!
Čeho chceš dosáhnout? Měnilo se nejčastěji ozubené kolo na straně šlapek - jelo to pak rychleji. Stejně tak by šlo udělat "horský" převod, pokud nezvládáš kopec - za cenu nižší rychlosti. Samozřejmě výsledný převod nemá vliv na výkon motoru samotného, ale na výslednou sílu v pohonu a je to především velmi jednoduché řešení.
V podstatě máte dvě možnosti. Buďto si nastudujete konstrukci a technologii spalovacích motorů a začnete tvořit sám, nebo to celé svěříte někomu znalému.
Mění se pist a válec, nejlepší válec je z babety Sting se 6 propoustecimi kanaly, pi stni čep musí být v ojnici s jehlickovym ložiskem, karburátor za dellorto, zkracuje se koleno výfuku pak se může vyměnit hnací kolečko za větší o jeden zub to přidá na rychlosti... U babety 207 z maximalky 38 na přesných 42km
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.