Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
v říjnu jsem zavinil dopravní nehodu. Řidič předemnou zastavil, já nestihl dobrzdit. Takový městský ťukanec. Na místo byla dle mého zbytečně přivolaná PČR. Věc jsem již hodil za hlavu, nicméně po novém roce přišlo rozúčtování opravy poškozeného vozidla a to 280.000 tisíc korun! Co je na tom sráči tak drahého? Kvůli takovým nám všem zdražují pojistky. Auto mělo poškozený jen nárazník, kufr, světlo a nějaké senzory. Nelíbí se mi, že si někdo z mojí pojistky nechává opravit půlku auta. Dá se proti tomu nějak odvolat, případně aby si dotyčný zaplatil část opravy sám? Když má na takové auto, tak musí mít i na opravy! Na každém jiném autě by byla škoda maximálně 20 tisíc..
Dobrý den, dotyčný na opravu jistě má. Ale pokud si škodu nezavinil sám, proč si ji má platit? Náklady jsou vždy za viníkem.
A co se týče ceny, tak u drahých aut jsou zpravidla drahé i opravy. Zrovna u Tesly, byť nejsem odborník, tipuju, že došlo k poškození mraky senzorů, které v daných místech má + x různých mechanických částí a samotné karosářské díly a každý z těch dílů bude za x tisíc až desítek tisíc.
Zrovna u Tesly vím, že ty opravy jsou složitější, protože jsem se pár měsíců zpátky trochu bavil s mým servisákem během opravy mého auta a Teslu 3 tam měli už delší dobu. Tak jsem se ptal, jestli ji koupili nebo mají na servis a říkal, že na servis. Ale že je tam mraky dílů kódovaných na konkrétní vůz a není jen tak možné přendat 1 díl z nějaké vyřazené Tesly na jinou. Ale musí se objednat origo. A to také trvá. Což mimojiné dále navýši účtovanou cenu za půjčení náhradního vozidla - opět se zpravidla půjčuje auto +- obdobné kategorie a tam tipuju denní půjčovné +-1500,- (za luxusní by mě nepřekvapilo ani 3t za den ale nevím, kam přesně by tato Tesla spadala).