Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda Fabia 2 klapka motor BXW 1.4 16V 63kW

Od: kimbert® odpovědí: 10 změna:

Zdravím,potřebuji vyměnit na fábii 2 1,4 16V 63Kw kod motoru BXW škrtící klapku,jen si nejsem jistý od jakého výrobce koupit ,FEBI BILSTEIN ,MAGNETI MARELLI ,varianta z Německa,jiný?Je v nich rozdíl? S jakýma máte dobré zkušenosti.

Díky za radu.

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x

Přednostně prvovýrobu, pokud máš prachy a chceš mít pokoj.

VDO nebo Pierburga

hodnocení

Díky moc,samozřejmně chci mít pokoj a tak dám Pierburga ,sice dělám v Liberty ,ale tak doufám že výplata dorazí...

Jestli máš původní, tak origo se v prvovýrobě dávalo VDO.

Nezapomeň na těsnění.

036133073

skoda-dily.cz/...

hodnocení

Díky ,tak jsem to v objednávce změnil za ten originál VDO+těsnění *palec*

Adaptace je tuším stále diagnostikou na 060 kanále při 70˚C a víc na zahřátém motoru ve vypnutém stavu.

Hodně štěstí ať se dílo podaří ;)

 

hodnocení

Ještě bych měl jeden dotaz,projel jsem diagnostikou auto a našlo mi to chybu v elektronice motoru konktrétně toto-číslo dílu 03C906024B ,Marelli 4HV, kodování 71,vím že to je chyba řídící jednotky motoru ,ale co je konkrétně 71?

Kodování je nastavení jednotky pro danou výbavu a vozidlo. Aby motorová jednotka věděla, že máš třeba ABS,ESP, Airbagy,atd... Podle toho se pak chová. Třeba při nárazu bagová jednotka zakomunikuje s motorovou a vypne přívod paliva a zhasne motor. ESP zase zakomunikuje a omezí výkon motoru. Kdyby kodování bylo chybné, tak ty jednotky se nedomluví.

Kodování a DTC chybové kódy (paměť závad) jsou rozdílné věci.

 

hodnocení

Ještě jednou díky za rady ohledně škrtící klapky,vyměněna a nastavena motor šlape,na staré škrtící klapě jsem po sundání krytu žádnou viditelnou závadu nenašel...Ještě bych měl jeden dotaz měl jsem autobaterii vartu asi tři roky starou a při startu mi diagnostika ukazovala napětí 4 V a točila docela douho ,tak jsem koupil novou Exide EFB, na radu prodejce jsem ji dobil s nastavením dobíječky na AGM ,při startu mi diagnostika ukázala napětí 6,5 V tak tet uvažuju když je start bezproblémový tak to neřešit ,nebo je vadná baterie popřípadě hledat přechodový odpor ve startéru ,pojistkách?Setkali jste se už s tímto?Prodejce autobaterie mi řekl ,že baterie potřebuje čas na naformátování tak mám jezdit a počase proměřit.

bery*
A jaká "diagnostika" to napětí při startu ukazuje a odkud ho bere? Točí to pocitově svižně? Při 4v by se motor sotva prevaloval.
hodnocení

Tato autio.cz/... ,při startu mi to zapíše minimální napětí +graf,ta stará baterie(varta ) točila docela dlouho ta nová (exide ) nastartuje hned,ale ukazuje mi 6,5 V.Zkusím to ještě proměřit multimetrem.Vrtá mi to v hlavě proto,že v létě když mi sepla klima tak mi zhasly led světla ,přitom alternátor dával 14,2 V,tak mě napadl ,že někde musí být ten přechodový odpor,jestli to s tím nesouvisí...

Tady je to hezky předvedeno


 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]