Nejste přihlášen/a.
Zdravím,potřebuji vyměnit na fábii 2 1,4 16V 63Kw kod motoru BXW škrtící klapku,jen si nejsem jistý od jakého výrobce koupit ,FEBI BILSTEIN ,MAGNETI MARELLI ,varianta z Německa,jiný?Je v nich rozdíl? S jakýma máte dobré zkušenosti.
Díky za radu.
Díky moc,samozřejmně chci mít pokoj a tak dám Pierburga ,sice dělám v Liberty ,ale tak doufám že výplata dorazí...
Ještě bych měl jeden dotaz,projel jsem diagnostikou auto a našlo mi to chybu v elektronice motoru konktrétně toto-číslo dílu 03C906024B ,Marelli 4HV, kodování 71,vím že to je chyba řídící jednotky motoru ,ale co je konkrétně 71?
Kodování je nastavení jednotky pro danou výbavu a vozidlo. Aby motorová jednotka věděla, že máš třeba ABS,ESP, Airbagy,atd... Podle toho se pak chová. Třeba při nárazu bagová jednotka zakomunikuje s motorovou a vypne přívod paliva a zhasne motor. ESP zase zakomunikuje a omezí výkon motoru. Kdyby kodování bylo chybné, tak ty jednotky se nedomluví.
Kodování a DTC chybové kódy (paměť závad) jsou rozdílné věci.
Ještě jednou díky za rady ohledně škrtící klapky,vyměněna a nastavena motor šlape,na staré škrtící klapě jsem po sundání krytu žádnou viditelnou závadu nenašel...Ještě bych měl jeden dotaz měl jsem autobaterii vartu asi tři roky starou a při startu mi diagnostika ukazovala napětí 4 V a točila docela douho ,tak jsem koupil novou Exide EFB, na radu prodejce jsem ji dobil s nastavením dobíječky na AGM ,při startu mi diagnostika ukázala napětí 6,5 V tak tet uvažuju když je start bezproblémový tak to neřešit ,nebo je vadná baterie popřípadě hledat přechodový odpor ve startéru ,pojistkách?Setkali jste se už s tímto?Prodejce autobaterie mi řekl ,že baterie potřebuje čas na naformátování tak mám jezdit a počase proměřit.
Tato autio.cz/... ,při startu mi to zapíše minimální napětí +graf,ta stará baterie(varta ) točila docela dlouho ta nová (exide ) nastartuje hned,ale ukazuje mi 6,5 V.Zkusím to ještě proměřit multimetrem.Vrtá mi to v hlavě proto,že v létě když mi sepla klima tak mi zhasly led světla ,přitom alternátor dával 14,2 V,tak mě napadl ,že někde musí být ten přechodový odpor,jestli to s tím nesouvisí...
Tady je to hezky předvedeno
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.