Nejste přihlášen/a.
Nahoře mezi paknama je rozpěrná kovová část. Ta drží pakny fixsně v nějaké minimální vzdálenosti směrem k sobě. Neleží tedy na pístkách prásátka v klidovém stavu.
Aby se kompenzovalo opotřebení obložení, tak je potřeba tuto minimální vzdálenost zvětšovat. Takže na jedné straně je dílek klínového tvaru, který pozvolným padáním dolů tuto minimální vzdálenost zvětšuje.
K jeho odblokování slouží ruční brzda, která funguje jako takový velký klín. Když klín přebere ručka, tak klín na kompenzování se uvolní a pružina nasvislo ho potáhne víc dolů. Po nasazení bubnu tedy stačí 2x zarvat ručku a klín hlasitě s pružinou brnkne jak struna kytary a padne dolů a samonastaví se.
Pokud je buben vyjetej na maximální rozměr, tak už samostav klínkem nefunguje a je nutné vyměnit krom paken i novej buben. Protože to spousta lidí u starýchzh aut neřeší a vymění jen pakny, tak pak samostav logicky nemá smysl a přebírá ho ručka, která má větší chod. Ale je to největší blbost k tomu takto přistupovat, protože pak se pakny sjedou jen po stranách a střed zůstane tlustej. A taky to pak brzdí míň.
Proto je vhodné koupit novej buben a nesrážet flexou hranu v bubnu a nepoužít takovej starej buben zpět na auto.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.