Nejste přihlášen/a.
Dobrý den jsem celkem začátečník auto řídím cca rok a problém je v tom ,že jsem si koupil nové boty o číslo větší a stratil jsem cit v nohách! Auto vždy po startu jako vyskočí v kopci mi to chcípne ,dnes jsem si vzal na skoušku opět staré boty a je vše ok co dělám zle?
Tomu co píšete se já vůbec nedivím.Jezdím taky ne moc dlouho asi dva roky, ale jsem ženská, takže na kilometry nic moc.Až teprve letos v létě si mohu dovolit řídit ve stejných botách ve kterých normálně chodím.Celou dobu jsem se musela taky přezouvat.Fakt jsem ten cit hlavně na plyn neměla.
Zkuste v botách nejdřív chodit, ať si na ně zvyknete, ať si Vám sednou na nohu. Pokud Vám auto v nových botách chcípne, je to ta lepší možnost, pokud byste v "nezvyklé" obuvi nenašel brzdu nebo si ji "spletl" s plynem, mohl by vzniknout větší problém.
doplněno 26.07.10 18:00:Pravda je, že za moji téměř třicetiletou (myslím oficiální, tedy s ŘP) řidičskou kariéru si na podobný problém nevzpomínám. Ale pravděpodobně to bude spíš tou pamětí, asi každému se v nějaké obuvi řídí lépe a v jiné hůře. Vlastně kecám, jednou jsem byl okolnostmi donucen se škodověnkou 120 odjet asi kilometr v lyžákách, to byl docela masakr...
neblbněte a do auta se přezouvejte - pokud máte opravdu takový problém a není to jen taškařice...
A proč by si tady dělal psinu? Jak píšu jsem docela začátečník. I když jezdím přes rok a dřív bylo vše v pohodě dnes mám problém se rozjet!
Naboso - tedy bez ponožek, nebo bos - tedy bez bot?!
Už mnoho let řídím v pantoflích naboso - tedy bez ponožek, a to i v zimě. Pokud mě zastaví nějaký "pomahač a chránič", raději vystupuji z auta bos, abych neměl na nohou obuv "bez pevné opory paty" nebo jak to v tý pitomý vyhlášce je doporučený... Přitom v těch pantoflích lezu i po střechách (i sedlovejch), prostě jsem na ně zvyklej...
hop- naboso - to je bez bot a bez ponožek - jedu takhle v létě, když mám špatný boty na řízení...např. pantofle nebo boty na vysokém podpatku...