Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám na trakturku diferenciál ze žigulíka ale náboje mám předělané ze škodovky, žádná manžeta tam není, nevím jakým způsobem to měl původní majitel udělané ale musel jsem vyměnit brzdové štíty a po výměně a nasazení poloos zpět mi začal kolem náboje prosakovat olej, gufera nijak poškozené nejsou, existuje třeba nějaké tekuté těsnění kterým by to bylo možné utěsnit? Děkuji za každý nápad.
Nevím, jestli to vyřeší váš problém, ale jako děcko si pamatuji, jak děda sypal do diferáku piliny...
Doutnáku, nee šmolka, ale smolka... Letecký syntetický olej, rvalo se to do reduktorů mixérů. Tedy vrtulníků...Říká se, že po saměťáku jsme za to neměli náhradu, zkusili tam nalít něco podle specifikací NATO a pár strojů šlo k zemi... Fakt to bylo hustý...
Dobrý den! Na mém, také samodoma traktůrku /koupeném "z druhé ruky"/ jsou náboje, štíty, gufera a reduční převody z KDF. Po havárii poloosy jsem k utěsnění styčných ploch při zpětné montáži použil silikonový těsnící tmel na převodovky. Na značku si momentálně nevzpomenu, byl v malé tubě, červenohnědá barva. Podle stop na dílech to kdysi nějaký "němec" ve válce těsnil papírovým těsněním a barvou. To jsem očistil, odstranil a utěsnil jen tím tmelem. Nic neprosakuje.
Zdravím,
Je možné ,že při montáži vypadla pružinka a gufero netěsní ,nebo už je náboj od gufera vydřený ,vyměnte gufero a dejte dvojbřité (pružinkou směrem k oleji).Jinak v práci léta požíváme na těsnění převodovek apod. tento tmel lucebni.cz/...
Dobrý den/ Podle obrázku jde o podobný stav jako u toho mého štítu z KDF. Jak jsem postupoval já?
1/ prověřil jsem těsnost vlastního gufera proti hřídeli a vyměnil je / kupodivu se dalo nalézt nové gufero se stejnými rozměry. Nezapomenout na prověrku stavu hřídele v místě dotyku s jazýčkem gufera.! Nebylo napadeno korozí?
2/ případnou netěsnost nezi guferem a dílem do kterého je vsazeno "pojistit" tmelem /na převodovky/
3/ všechna místa, kde se stýkají dvě kovové plochy, ke kterým se může dostat olej řádně očistit, odmastit a dotěsnit tmelem, event "vyrobit" a spoj doplnit papírovým těsněním. Pozor hlavně na místa kolem šroubů, klínků a event. různých vymezovacích kroužků a podložek.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.