Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Motor VW 1,8T AWC 110kw

Od: doutnak® odpovědí: 4 změna:
Ahoj..Dnes jsem opět v roli blondýny;) Mám málo vraků, tak jsem dnes byl projet VW Sharan 1,8T AWC na LPG..Hlavně proto, že můj Sharan tdi už nejspíš neprojde emisema ani za zlatý prase..Tyhle benzíny s turbem vůbec neznám..Jelo to klidně,ale svítí kontrolka motoru..Diag.jsem bohužel ssebou nevzal..Motor nemá žádné kovové pazvuky, ale za plynem to jde líně-lineárně..Jako by tam turbo ani nebylo..Zvrchu lehce oblité olejem..Najeto 260tis.Zeptám se tu jak největší jouda;) Co se kaká na těchto motorech, prosím? Pak se dostaneme dál, k převodovce..;) Projel jsem to celkem dostatečně..Pocit z toho mám neutrální..
doplněno 20.12.23 22:52: Tak sem ještě šoupnu dotaz na tu převodovku..Prodejce to hlásil hned, že je hlučná pětka..V tahu je ticho, ale při ubrání plynu je slyšet "drhnutí" jako když něco dře..Jakmile se přidá plyn, tak je ticho..Dělá to jen na 5ku...Všechny kvalty tam padají jako po másle. Paradoxně mi přijde, že to na vyšší kvalty táhne a jde za plynem víc než na nižší kvalty..Ale jak říkám..na turbo benzín je to celkem líný. Nejakej "zátah" turba jsem tam nezaznamenal.Chtěl bych to jen kvůli tomu plynu-LPG..Cena dobrá.

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x

Hlavně odchází ty zapalovací moduly na svíčkách. Většinou k vůli zanedbané údržbě svíček. Turbo má tuším waste gate a je s životností na tom dost dobře.

A pak taková klasika. Problémy s EPC (řízení serva od plynového pedálu - klapka) a spotřeba oleje dle najetých km a opotřebení.

hodnocení

Díky..Šlo to určitě na všechny válce..Jen ten zátah nic moc..Jedná se pochopitelně o starou plečku..Zajímá mne to jen kvůli velikosti auta, která mi vyhovuje a na výběr v téhle kategorii moc není..Myslím i cenově..Líbí se mi to LPG..Zvenku auto ok.Tyhle krámy bývají shnilé.Tohle je původní nekytovaný, nevařený, ale samozřejmě už je to zespodu okyslý..díry a hniloba nee..Ale zpět k motoru a převodovce;) Motor má pěknej zvuk..Ani náznak cvakání nebo čehokoliv znepokojujícího.Spotřebu oleje prodejce nezapírá, ale neví kolik..Je to ženská..U vejfuku jsem čmuchal a nasával jak blázen *smich* Nic krom plynu jsem necítil. Jen ten výkon mne teda neohromil..Jak u benzínu poznám nefunkční turbo? Nafta padá do nouze, ale benzín? Nevím o tom nic..A to jsem vrakolog*smich*

 

hodnocení

2x
avatar dabel
Tydle motory nebyly špatny jeden sme v 01 měli v rodině
Ten nej problém byly ty civky jak píše kolega a druhym sou hadice odvětraní motoru po letech pusobeni olejovych par prostě degradujou a rozpadnou se
Sou tam i dve zpetny klapky a když se to měni tak to chce proste komplet
Vyměna kapku opruz neni tam moc místa
A bratr tu sadu tenkrat dohnal na ebay za supr cenu tady nevěděli co za to chtít
A dalsi co ti rozsviti kontrolku je todle a nešlo to ven úplně ideálně
club-opel.cz/...
20.12.23 23:39
hodnocení

Díky *palec*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]