Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Přibrzďující zadek

Od: jarin® odpovědí: 7 změna:

Ahojte,

psal jsem nedávno dotaz, že se mi po výměně spojky zvedla postřeba o litr. Auto se po motorové stránce chová normálně, avšak když zlumím rádio, tak slyším pištět zadní brzdy, chtěl jsem tu postnout včera fotku kotoučů, s tím, že by to mělo teoreticky podíl na zvýšené spotřebě, i když s výkonem problém nemám. Dneska jsem dostal ale brutální smyk, kolem poledne asi ve 30-40 kilometrové rychlosti, ustál jsem to. Ale byly už 4 stupně a myslím, že už jsem s tím autem jel i hůř. Nic takovýho jsem fakt nezažil a to auto mám 7 let, vím jak reaguje, jak se chová, jaký jsou limity. Tohle byla mimořádná událost. Jde to nějak provizorně rychle opravit..idealně bez sundání kola? Jinak po novém roce mám v plánu udělat komplet zadní brzdy.

Když jsem nechal dělat spojku, tak jsem říkal mechanikovi ať ty zadní brzdy rozebere a ty packy od těch destiček přebrousí. Už jsem to tak jednou dělal, když to kvílelo a pomohlo to. Buď na to zapomněl a nebo jak to pak 3 týdny stálo, tak to přirezlo znovu. To jen doplňuju info, že jsme o tom věděl, že nejsem kikot co věděl o problému a nechal to dojít tak dolakeo. Snaha byla. Myslíte teda, že nějakej čistič brzd by provizorně pomohl?

Přibrzďující zadek

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x
Prvni co bych udelal, tak po jizde sahnout na zadni rafky kol. Nesmi byt horke a pokud jsou rozdily, tak to budete vedet, ktere kolo to dela. Osobne dost casto narazim na zarezle desticky, ktere se prestanoi vracet v drzaku a pak to vselijak piska a dela problemy. V krajnim pripade to muze pri brzdeni tahat do strany.. cistic brzd to nevyresi. Musi se to rozebrat, vycistit, zjistit problem. Mozna bude brzdic na vymenu.

hodnocení

0x
I když byly 4°C a pršelo, tak silnice byla promrzlá a byla na ní vrstva ledu. Aspoň u nás u Brna, takže z toho bych na problèm nutně neusuzoval. Klasicky zkontrolovat teplotu kol a kotoučů po jízdě.