Nejste přihlášen/a.
Obecně většina maziv gumu odrovná. Stejně jako orezlá tyč stabilizátoru, když není hladká.
A jestli se stabilizační tyč kroutí v uložení moc často, tak by bylo vhodné i omrknout tlumiče.
Jo, jak ta břečka slaná zavzlíná, tak tam je.
Taky hodně pomůže celoplošný kryt motoru u některých aut.
Já si ho dávám z naftové verze na zimní období automaticky. V létě k vůli chlazení zas ten malej.
Mechošům je to putna. Já bych taky nic neříkal. Zbytečná debata vysvětlování a zastašení zákazníka. A pak seš akorát jako mechoš za blba, když zákazník se svěří jinému a ten kroutí hlavou, co to bylo za mechoše, který ti řekl vyměnit stabík k vůli korozi
A taky by to musel být silnější koroze, aby to tu gumu odrhlo a vydrolilo. A kdo to bude koumat. Většina mechošů se ti na nějaký vědecký posouzení vyprdne a nebo tomu nerozumí a neřeší. I vzhledem ke zbytku auta.
To je fakt individuální, když ti přijede dědek ve staré plečce, tak nic neříkáš a jen vyměníš ty gumy (stabík si nekoupí), aby prošel STK. Dědek je spokojenej, že projde STK a mechoš taky, že nemusí hodinu diskutovat a vysvětlovat.
Hlavně o nic nejde a za 20 000km má mechoš další kšeft na další gumy. Tak proč to říkat, že?
Jak říkám, třeba to na fotce je ještě +/- OK a taky záleží, zda jezdíš terénem nebo po asfaltu bez děr a neřežeš zatáčky jak Emil T. A taky v neposlední řadě kvalita dílů. Guma od VIKA a od MOOG je velkej rozdíl.
To je další faktor mechošů.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.