Zdravim, Mam otazku na automechaniky. Mam mondeo mk3 s najezdem pres 320 tisic km. Dle dokumentace co k autu mam, se jeste nedelaly rozvody. Je to 2.0 tdci 96kw rok 2004 bez dpf. (Nehodlam tu resit jestli je to pravda nebo ne, v servisnich ukonech proste nejsou). Jestli je tu nekdo od fochu, na kolik rozvody asi vyjdou? Je tam duplex retez. Predstavoval bych si komplet vymenu včetně napinaku retezu(vodici listy?) Ty ozubeny kolecka(asi na vacce), vodni pumpu atd. Ostatni remeny mam vymenene i s kladkou na klice. Mam na mysli praci v servise, matros vcetne prace. O rentabilite se bavit nemusime, je to srdcovka po tatovi. Dekuju za info
To ti asi nikdo nepoví,ony se nemění,většinou vydrží po dobu životnosti auta.
meartovec
Prosimte, jsi automechanik? Dle odpovedi nejspis ne. I celozivotni napln v prevodovce je totalni kravina, steje tak jako rozvody s duplexem ze se nemeni a i longlife oleje. Interval vymeny je dany fordem a to 250 tisic km. Hned v prvni vete uvadim, ze je to dotaz pro automechaniky, idealne pro nekoho kdo takovy plecky opravuje a je v obraze se servisem a cenama. Ne pro nekoho kdo si neco mysli ze nejak je. Diky ale je to totalni blabol.
No ono to zase až taková kravina není jako si myslíte p.Meartovec. Ono se totiž počítá s životností tak do 200 000km a max 10roků proto se mnihdy udává doživotní náplň a některé další!
Hanys..Sorry,ale když ten soused dělá ve Fordu 20 let, tak proč ti neporadí on? Dělá tam na vrátnici? Promiň! Kdysi jsem dal svoji 206ku Peugeota S16 taky podobnému "znalci"...páč dělal 15 let v Peugeotu..Neopravil nic! Měl to u sebe měsíc a vrátil mi to bezradnej, že bude v háji motor...Nakonec jsem koupil použitou zapalovací lištu za pár stovek a auto frčelo jak nový
petrovic
Náhodou já mechanik jsem a jezdim mk3 2.2TDCi. V nadpise máš mk4, pak píšeš mk3. 2.0TDCi 96kw a můj motor je prakticky stejný. Za prvé, vodní pumpu nemáš u rozvodů ale na druhé straně motoru společně se servem. Je tam krátký řemen. Já mám najeto okolo 200tisíc a určitě se nechystám řetěz měnit. Jak píšeš, je tam DUPLEX. Mění se řetěz, napínací a vodící lišty, napínák, ozubené kolo na klikovce, vačkách a naftovém čerpadlu. V druhovýrobě to dělá ET ENGINETEAM. Neberu to, nemám zkušenosti. Řetěz se dělá tehdy, až začne rachotit. U většiny mondeí co ke mě jezdí to je tak až u 380 tisíc kilometrů. Ono je dost rozdíl, když to na jeden start ujede 200 km, nebo s tím někdo jezdí po městě a za den to 10 krát startuje. Interval prostě není pevně stanoven. A díly beru zásadně u Fordu. Stačí Ti to takto?
asd1
Pokud beru díly u Fordu, tak v Německu. Kdysi jsem potřeboval něco, v ČR vůbec netušili kdy to bude dostupný, tak jsem ze zoufalství zkusil dojčland a tam to bylo do druhýho dne a kupodivu o třetinu levnější. Plus spoustu dílů mají dostupných samostatně, v ČR jen celek (např. molitan pod zrcátko - v čr jen celý zrcátko) Ford CZ na zákazníka zvysoka, v D je přístup úplně o něčem jiným..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.