Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Dlouhý start

Od: alabastr odpovědí: 8 změna:
Mám hyundai i30 kombi gd 1,6 crdi r.v. 2014 při teplotě pod nulou točí startér cca 10 vteřin než motor chytne za tepla na drc.Cim to může být?

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ttt
hodnocení

2x

dobry je dodat kolik to ma najeto.

slepy tip: zhavici svicky

zvláště, jestli pak po nahození hulí.

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Deset vteřin? NEŘEŠIT

To asi ne, ničí to startér i baterku a taky při -20 už nemusí nastartovat vůbec.
asd1

Těsně pod nulou a 10 vteřin = je tam problém, je blbost čekat až při větším mrazu nenatočí vůbec.. Taky bych začal žhavičema. VIF do nafty nic nezkazí. Měřit pokles napětí při startu.

Tak 10 sec považovat za normál - to bych nesouhlasil. Při spadnutí nafty max 2-3 sec a to už bych začal větřit co může být za problém. Čidlo teploty vzduchu a vody a případně žhavicí svíčky. Samozřejmě kontrola napětí baterie, stav svorek a pokles při stratu - nemělo by napětí klesnout pod 9,5 V.

Po zkušenstech s vícero ropáky je 10vteřin nic. Klasika -XUD v zimě na -4-5 startů , délka cca 20vteřin-baterku jsem nenabíjel, ,HDi90- totéž, Na XP -2,0HDi90 taky cca 10 vteřin, u 1,6HDi 90 do cca -5 hned

Motor M9R 2.0DCi start při -5C 4 vteřiny a méně.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]