Nejste přihlášen/a.
Otázkou je jaké.
Může to být i převodovka. U manuální jsou použité šikmé zuby k vůli větší ploše záběru a menšímu hluku převodovky.
Bohužel hřídele jsou pod sebou a mezi mají ty šikmé zuby. Síla pak při přenosu točivého momentu jednu hřídel tlačí ven jedním směrem a druhou ven druhým směrem. Při akceleraci se tlačí obě ven na strany a deceleraci zase se tlačí dovnitř. Tedy ložiska v převodovce jsou silně namáhána na axiální tlaky.
Pak se to nejvíc projevuje tím, zda je auto v zátěži či nikoliv.
Ložiska v kolech v těhlicích (hlavách kol) se zase ukážou v zatáčkách, kdy se jedno kolo setrvačností a váhou auta odlehčí či spíše zatíží podle zatáčky na pravou či levou stranu.
Jinak hlučný projev mohou mít i klouby poloos.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.