Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zapalovací svíčky

Od: zapalovak1 odpovědí: 6 změna:
Nedávno jsem měnil svíčky u své Toyoty r.08 1.3vvti benzín.Od února najeto 62tkm, asi před 45 TKM přestavba na LPG, 90%jezdeno město.
Zjistil jsem že u čtvrté svíčky bylo tělo indukční cívky zaolejovane (zvenku)
Jak by se tam mohl dostat olej? Olej měním každých 12tkm a chod motoru je naprosto v pořádku (zatím) Najeto zatím 293tkm.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x

V horním ventilovém víku jsou uložené vačky. Uprostřed ty kanálky pro moduly svíček mají těsnění mezi horním víkem a hlavou. Pak tudy může prochcávat olej a utopí svíčku s modulem.

Stějný problém se děje na motorech BBZ, BKY u VWček (Škoda)

doplněno 24.11.23 11:06:

Výměna těsnění = sundat rozvody a rovnou je vyměnit. Zde asi u vvti jen sundat víko? nevím, ale asi jo

Zapalovací svíčky
Opel vectra B stejny problém jak netěsnilo viko ventilú utopils svičky v oleji

@dabel... asi všechny ty 16V motory Ecotec, že?

Mi měli doma 1.6 a 1.8 a přetěsnoval sem oba

Koukám, že né všechny. Čumím na hlavy na google obrázkách ecotecky.

Z12XEP je asi OK. Má dvě korýtka zvlášť a mezi něma prostor svíček. Lepší řešení.

worldecu.com/...

A16XER má centrální jedno velké víko. Tam bude problém.

cdn.proxyparts.com/...

 

hodnocení

0x
Někomu tam ukáplo při výměně oleje.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]