Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Co na zamlzena skla

Od: kokhotek odpovědí: 25 změna:
Zdravim doporucte prosim nejaky konkretni pripravek nebo jakykoliv jiny zpusob jak se zbavit zamlzenych autoskel zevnitr. Nez se roztopi topeni a skla se odmlzi ubehne treba 5 minut. Zkousel jsem jeden nejakej sprej ale ten nepomohl a sklo se mlzi dal.

 

 

25 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x

To je fyzika, sklo je studene a vy dychanim produkujete vlhkost. Riesenim nie je sprej, ale otvorit si okno alebo spusit klimatizaciu, ktora vzduch odvlhci.

 

re4zon
hodnocení

2x
1. Kockolit za okno, jak pise jmlc. 2. Pustit ihned po nastartovani naplno klimu a vnitrni cirkulaci, i kdyz auto jeste netopi. 3. Pred dojetim auto vyvetrat a vychladit, vzdy, pak v nem nezustane tolik vlhkosti. 4. Vymenit kabinovy filtr.

 

hodnocení

2x
avatar diesel

1-vypnout vnitřní cirkulaci vzduchu. 2- před dojezdem vyvětrat auto. 3-pokud látkové koberečky tak je udržovat suché (na zimu měním za gumové) a mám do zaásoby letáky a noviny, kterí dám na kobereček a mokré (když je sněhová břečka) vyhodím dám suché. 4-deflektroy či ofuky oken-pak může zůstat okno pootevřené aby se stále větralo!

re4zon radí zapnout vnitřní cirkulaci vzduchu, vy zase vypnout, tak jak je to správně?

asd1

S klimou na vnitřní - ta přímo odvlhčuje a když se vzduch točí dokolečka tak to jde rychleji než pořád zvenku. Některý auta ale klimu v mrazech nespustí.

Bez klimy samozřejmě vnější okruh.

 

hodnocení

1x
avatar dabel
Máš nefunkčni klapku přepínání vnitřni a venkovni ventilace
Zustava otevřena vnitřní ventilace protose to mlži

Souhlas s @dabel. Na odmlžení není třeba teplý vzduch, dokonce bych řekl, že studený je vhodnější. Zkusit rukou, zda vůbec je otevřená klapka na okna a fouká na ně.

Jinak více jak 50 let osvědčená a levná utěrka Velvana. Bývala v každé drogerii a benzince, stále užívám.

moni

mě se taky dost mlží u auta skla, ale třeba na tu klapku se mi to nezdá ( u mě), protože když přepnu vnitřní a vnejší okruh je to provázeno zvukem i hlučnost se změní.

re4zon
Tak zkus ostatni zde popsane navody. Klapka je sice jedna z moznosti, ale tvrdit kategoricky, ze to je pricina mlzeni je jako vestit z logru od kafe. A jsou auta, u kterych nepomuze nic a mlzit se to bude vzdycky, jedno takove jsem mel.
Vona cvakat múže ale nemusi zavirat a otvírat
U jedničkových oktávek běžna věc tam to řešim tak že ji rukou zavřu zvenku otevřu a odpojim z elektriky
Nebo opl astra g tam to maj to byl taky problém furt cvakala ale nezavřela
Řešili sme i megan scenic tam šla kvuli tomu palubka dolu
Prostě dokud si na vlastní oči neověříš nevíš
re4zon
Tak pokud je to znat podle zvuku vetraku, tak asi neco klapka dela ne? Navic se to da zkusit cuchovym testem, staci neco aromatickeho kapnout k nasavani.
moni

Nejhorší je to v letě při horku a když je slejvák to se nedalo ani potevřit okno topeni na plno, a stale zamlženo no jedině furt utírat...

re4zon
A klimu nemas?
moni
21.11.23 20:14

mám klimu

re4zon
Tak ji bud nezapinas, nefunguje nebo mas totalne zapraseny kabinovy filtr. Nerikej mi, ze se zapnutou funkcni klimou a vnitrni cirkulaci mas mokra okna, to snad ani neni mozne bez ohledu na nastaveni teploty.

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

Silikátové stelivo pro kočky, raději lepší... - do ponožky a hodit si na palubní desku.

 

hodnocení

0x

Mám takový ventilátorek, který je přilepen pomocí nanotechnologické podložky na palubní desku a je namířen na přední sklo před řidičem. Má příkon 150W a fouká teplý i studený vzduch. Po nastartování studeného motoru už se může zapnout, protože je napájen alternátorem a baterii nevybíjí. Vyžaduje, aby byla v obvodu zapalovače, kde je zapojen, pojistka v hodnotě 15A. Tak by se mělo v historicky krátké době přední sklo ohřát a odmrazit se z obou stran. Někde jsem ho na e-shopu viděl za 350 Kč.

 

asd1
hodnocení

0x

1. najít příčinu - klapky na vnitřní ventilaci, zatejkání jak do ventilace (listím ucpaný odtoky pod torpédem, torpédo nedoléhá ke sklu) tak do kabiny přes dveře nebo sklo, ucpaný odtok klimy, louže z bot na koberečkách, zavlhlej a plesnivej kabinovej filtr...

2. kočkolit v ponožce na palubku, při nastoupení pořádně oklepat boty od sněhu.

3. před vyjetím polít sklo vlažnou až teplou vodou - ohřeje se a rychle odmlží, nad nulou půl litru, 0°C litr a ve větších mrazech to chce dva litry vody. + nemusíš škrabat. Nebo ten větráček teplofuk, na rozdíl od auta topí hned.

4. klimu na vnitřní okruh (bez klimy na vnější okruh) a nastavit foukání na sklo

6. při dojetí vychladit a vyvětrat auto.

5. neni nad vyhřívaný čelní sklo..

 

hodnocení

0x
avatar jenyk
Po zkušenostech mohu říci, že nejlépe funguje vyhřívané čelní sklo. Bezvadnej vynález.
A co teprve nezávislé topení používám takřka denně :)

 

krtek6
hodnocení

0x

konkrétní přípravek?...dámské vložky...vím o jednom co to dělal na bagru a ještě si to dokázal odepsat z daní*haha*

 

 

hodnocení

0x
Mě se osvědčilo používat "termo pokrývku čelního skla" Když jsem jí nedal bylo okno zamlžené i zevnitř,+ klima zaplá 364dní v roce, jinak žena jezdí bez klimy a pomohl ji odvlhčovač z kterého jednou za čas vyleje vodu.

 

kokhotek
hodnocení

Takze jak s tou klimatizaci? Vnitrni okruh naplno? Teplej nebo studenej?
jm
Teplý, chcete auto ohřát... K tomu kočkolitu klima naplno 22stupnu a za 15 vteřin je vyřešeno

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]