Nejste přihlášen/a.
Tak obecně to zní jako problém s ventilama ale může to dělat i svíčka, nebo něco jiného. Postup jako u každého čtyřtaktu už přes 100 roků stejný, vytáhnout svíčky a zkontrolovat jiskřiště. Má-li jedno jinou barvu, je problém nejspíš na tomto válci. Svíčky se koupí nové, zkontroluje se, že na všech svíčkách práská ostrá jiskra a vyzkouší se, jestli problém nezmizel. Pokud ne, vezme se meřič komprese (stojí pár stovek) a porovnají se tlaky válců. Pokud je nějaký nižší, opět máme problémový válec. Sejme se víko ventilů, točí se motorem bez svíček, a podle návodu na seřízení ventilů se zkontrolují se opticky pružiny a změří se vůle ventilů. Pokud jsou vůle OK a přitom jeden tlak byl dejme tomu víc jak o 15 % menší, nebo se prostě nic nenašlo, rozebírá se motor, aby se zjistilo, jestli je vadný ventil, hlava, píst, kroužky, válec, ojnice, klika...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.