Nejste přihlášen/a.
Zdravím Vás,
rád bych se zeptal na jednu situaci, která mě tíží.
Před pár dny při parkování na sídlišti v jedné ulici, tak si myslím, že jsem možná odřel jedno vozidlo. Necítil jsem náraz a ani ho neslyšel. Podíval jsem se na auto a to v místě kde mohlo dojít ke kontaktu. Zmíněné auto mělo v místě možného kontaktu špínu a trochu světle modrého laku (moje barva auta je tmavě modrá metalíza). U svého auta jsem nespozoroval odřeniny na laku, jiné poškozené karoserie, stopy po nárazu atd. (kromě těch, které jsem tam našel již před 3 měsíci)
Vozidlo jsem tedy přeparkoval o kousek dál, aby tam nepřekáželo. Ale jelikož jsem si nebyl jistý na 100% (jsem začátečník a v autech se upřímně tolik nevyznám), tak jsem chtěl nechat vzkaz pokud by tam nějaký i malý škrábanec byl. Rychle jsem tedy doběhl domů a zhruba do 10 minut se vrátil s lístečkem s žádostí o kontaktování a omluvou.
Auto u kterého se to stalo tam, ale již bohužel nebylo, hledal jsem ho v blízkém okolí, jestli ho majitel třeba jen nepřeparkoval s vidinou toho, že bychom to rovnou vyřešili, ale nepoštěstilo se.
Nyní mám výčitky, že jsem se nezachoval správně a přemýšlím, že jsem měl asi zavolat rovnou PCR i když jsem si nebyl jistý...
Měl jsem i v takovéto situaci zavolat PCR? Bojím se, aby mi nehrozil nějaký přestupek za toto, jelikož jsem opravdu nechtěl nikomu způsobit úmyslně škodu a vyhnout se odpovědnosti. Jak by bylo na tento možný incident pohlíženo?
Děkuji Vám za příspěvky a rady.
Děkuji mnohokrát za Váš příspěvek. Je to ulice na sídlišti, kde si nejsem vědomí toho, že by tu byly kamery. Lísteček jsem si schoval a další dny jsem tam byl také a díval jsem se, jestli tam vozidlo nebude, abych dal lísteček, alespoň zpětně.
Na svém vozidle nepozoruji čerstvý šrám.
Máte pravdu, vždy je to lepší to udělat s větší opatrností, než potom řdšit opravy a vyřizování s pojišťovnou.