Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Možné odření auta při parkování

Od: michael2586 odpovědí: 8 změna:

Zdravím Vás,

rád bych se zeptal na jednu situaci, která mě tíží.

Před pár dny při parkování na sídlišti v jedné ulici, tak si myslím, že jsem možná odřel jedno vozidlo. Necítil jsem náraz a ani ho neslyšel. Podíval jsem se na auto a to v místě kde mohlo dojít ke kontaktu. Zmíněné auto mělo v místě možného kontaktu špínu a trochu světle modrého laku (moje barva auta je tmavě modrá metalíza). U svého auta jsem nespozoroval odřeniny na laku, jiné poškozené karoserie, stopy po nárazu atd. (kromě těch, které jsem tam našel již před 3 měsíci)

Vozidlo jsem tedy přeparkoval o kousek dál, aby tam nepřekáželo. Ale jelikož jsem si nebyl jistý na 100% (jsem začátečník a v autech se upřímně tolik nevyznám), tak jsem chtěl nechat vzkaz pokud by tam nějaký i malý škrábanec byl. Rychle jsem tedy doběhl domů a zhruba do 10 minut se vrátil s lístečkem s žádostí o kontaktování a omluvou.

Auto u kterého se to stalo tam, ale již bohužel nebylo, hledal jsem ho v blízkém okolí, jestli ho majitel třeba jen nepřeparkoval s vidinou toho, že bychom to rovnou vyřešili, ale nepoštěstilo se.

Nyní mám výčitky, že jsem se nezachoval správně a přemýšlím, že jsem měl asi zavolat rovnou PCR i když jsem si nebyl jistý...

Měl jsem i v takovéto situaci zavolat PCR? Bojím se, aby mi nehrozil nějaký přestupek za toto, jelikož jsem opravdu nechtěl nikomu způsobit úmyslně škodu a vyhnout se odpovědnosti. Jak by bylo na tento možný incident pohlíženo?

Děkuji Vám za příspěvky a rady.

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

tj
hodnocení

3x