Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kontrolka motoru ~ stačí ji smazat?

Od: jankovak odpovědí: 4 změna:
Dobrý den, Ahoj, na autě se mi rozsvítila oranžově kontrolka motoru. Na diagnostice (která stála 200,-) to napsalo chybu EGR ventilu. Ventil jsem vyměnil za nový, kontrolka pořad svítí. Funguje to tak, že když teď přes diagnostiku tu chybu smažu, kontrolka prestane svítit a kdyby byla nějaká část egr nebo jiná k němu přidružená část pořád vadná, tak se kontrolka zase rozsvítí? Nebo snad když chybu smažu, tak kontrolka sice nebude svítit, ale problém tam porad muže být? Je to asi hloupý dotaz,jsem laik, tak odpuste.
Volvo s40 2005 1.8 benal

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x
Ano..Pokud je tam převládající chyba, tak se kontrolka samozřejmě opět rozsvítí..Diagnostika za 200kč je cena "z lásky" ..jinde si berou samozřejmě i víc..Záleží, jakou mají diagnostiku atd..Anebo jste si koupil vlastní diagnostiku za 200kč? ;)
jankovak
hodnocení

Díky za odpověď!
Ano, “diagnostiku” jsem koupil konkrétně Mobilly OBD II -BT. Nabízí možnost smazání chyby, ale ještě jsem to nezkoušel, vím ze dobré diagnostiky jsou dost drahé.
asd1

Neni to úplně o ceně ale co umí. Přečíst čísla chyb a mazat pokud víc nepotřebuješ tak stačí "cokoliv"

Smázni a uvidíš jestli se objeví znova. Velice často číslo chyby neukáže příčinu ale důsledek. Např. chyba EGR, ty ho vyměníš a problém je v konektoru. Je třeba umět to vyhodnotit v širších souvislostech a číslo chyby brát jako nápovědu.

jankovak
hodnocení

OK, zítra to vyzkouším. Věděl jsem, že problém muže být i jinde v egr obvodu. Tak jsem si řekl, že začnu samotným ventilem a uvidím jestli to zabere..) starý mi připadal docela zanešený.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma kontrolka motoru

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.