Nejste přihlášen/a.
Vrtá mi delší dobu poměrně velice hlavou, že hodně automobilů poté, když pouští na přechodu chodce, startuje. Tedy když se posléze rozjíždí. To přináší nějakou výhodu? Úsporu? Jsou tak vozy konstruované? Nemyslím, že by přednost-dávajícím autům normálně "chcípl" motor, jako se dělo kdysi dávno (třeba zastudena).?
Díky.
To jsou ti řidiči, kteří opoměli toto ,,eko´´ ku/vítko vypnout hned po nastartování, jak většina z nás činí
Aha, start - stop. Takže chodcem postižení řidiči nestartují, jenom sešlápnou spojku...? OK, jasné, Ď.
U VW/Škoda/Audi/Seat (jeden koncern automobilů) stačí dotek na spojku a už je opět nastartováno. Startér je na tento systém konstruován s lepšími uhlíky a uložením rotoru. Baterka také má buď zesílené desky EFB a nebo je přímo se skelným rounem co by separátorem AGM.
Zavedeno hlavně k vůli emisním limitům.
Přínos to nemá žádný. Více se opotřebovává auto i když chladící kapalinu stále honí elektrické čerpadlo, aby přehřátý motor start-stop automaticky nechcípl a nezastavil oběh chlazení (pumpa na čerpání chladící kapaliny je mechanická od rozvodů motoru, proto je tam i elektrická an pomoc)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.