Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kompatibilita disků a pneumatik

Od: michelin odpovědí: 14 změna:

Dobrý den, mám nějaké staré pneumatiky 175/65 R14 na diskách. Šly by na ty disky pak obout pneumatiky 165/70 R14? Nebo to ten centimetr rozdílu v šířce neumožňuje? Díky všem.

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x
Šly.
Ale nezapomeňte, že na auto patří jen to, co máte v technickém průkazu.

mathew
hodnocení

0x
Pokud už nejste na hraně rozměru toho tajného disku tak není důvod, aby to nešlo. Sice si nejsem jistý, že to na to auto půjde dat legálně, ale to je vaše věc

hodnocení

0x

Nazout tam pravděpodobně půjdou, ale radši se vyhněte STK.

michelin
hodnocení

No ne, právě jde o to, že bych tam POTŘEBOVAL mít ty 165/70 R14 (dle TP) a těch záhadných starých 175 se zbavit. Šlo mi o to, jestli ten starý disk není o centimetr širší a nevím, třeba to nebude těsnit nebo tak. Fakt nejsem odborník, tak se ptám blbě. Moc jsem nepochopil tu poznámku - jestli nejsem na hraně rozměru toho tajného disku?

k2

Stejne tak, jako mate v TP (schvaleny) rozmer pneumatik, tak tam mate i to, na jaky disk (rozmer) maji byt nazuty.

hodnocení

0x

Na disku je vyražený jeho rozměr, např. 5J-14 apod. Najděte ho a napište sem.

doplněno 30.10.23 22:07:

Obvykle mezi děrami pro diskové šrouby. Stačí sundat poklici, není nutná demontáž kola.

michelin
hodnocení

Díky, ale kde to mám hledat? Je to obuté na autě, tak tam asi nic neuvidím...

Bývá to vyražené na tom disku, často u šroubů / matic

michelin
hodnocení

Díky všem, mrknu na to.

michelin
hodnocení

Tak jestli mi ještě někdo poradí - disk má toto označení (viz obrázek). Šly by na něj obout pneumatiky 165/70 R14? Díky za rady.

Kompatibilita disků a pneumatik
k2

Ano slo. Podle rozmeru disku a pneu Fabia I? Tudiz by to melo byt uvedeno i v TP.

michelin
hodnocení

Ano, jde o stařičkou Fabii.

asd1
Se podívej do technicaku, tam máš dovolený kombinace rafek+pneu. Musí sedět všechno včetně ET.

hodnocení

0x