Nejste přihlášen/a.
Když se koupí auto v autobazaru, tak prodejce uzavírá s kupcem povinné ručení a rovnou vystaví také "zelenou kartu"
( ona už ale nemusí být zelená ).
Ale také uzavírá havarijní pojištění a "tvrdí" že je tam vše.
A pak když se jde se smlouvou do pojištovny, tak se zjistí, že místo všech sedadel je pojištěné pouze řidičovo, že místo všech skel je pojištěné pouze čelní další a pojišťovna tu smlouvu předělávádle požadavku majitele vozu.
To ten prodejce tomu nerozumí nebo nemluví úmyslně pravdu a nebo proč to takto dělá?
Nelíbí se mi tvoje zobecňování, to tvoje prodejce uzavírá, vystaví, nerozumí atd. Né všude to tak chodí. Prostě přišel jsi do bazaru nepřipravený, neznalý, neposlouchal jsi, co ti bazarista říká a vše jsi slepě podepsal. Já mám zkušenosti opačné, ale vždy vím co chci, na nejasnosti se nebojím zeptat a ověřit si, co mi říkají. A hlavně si smlouvu přečtu, celou, než podepíšu.
já nevím ,a le já si při koupi auta z bazaru vyžádal kopii ORV II a udělal se své PR dle sebe a u ústavu dle své volby! Jinak co mám na pojištovně potvrzeno-do 2 měsíců lze toto zrušit (ale proč ak čekat 2 měsíce, že?) nebo nezaplatit a tudíž zanikne (takto to bylo ještě před 3 roky u ČSOB). Jednou mi bylůo takto uzavřeno PR (šlo přes 3 osobu) , zašel jsem na pobočku, předložil smlouvu a nechal si ji upravit z vyloženě nevýhodné pro mne na sice taky nevýhodnou, ale podstatně lepší (ona snad každá je výhodná pro pojištovnu ne pro klienta!
Pro upřesnění-vyhledl jsem na inzerci dané auto, přijel podíval a řekl bazarníkovi že ho beru- poskytl mi kopii ORVII + další věci (bylo v komisi nebylo bazaru!). Po jeho info po tlf jsem dojel, předal své doklady-kopii ZK , PM , podepsali jsem dva výtisky KS, zaplatil poplatky + kupní cenu a jel jsem domů . Jo ještě jsem si vyhledal možný postih za jízdu bez dokladů od vozidla-jinak bych nechal auto další týden, ne v bazaru, ale u tchýně v garáži( bylo to 100km od mého bydliště).
Buď lžete a nebo jste zatajil 90% informací, protože povinné ručení určitě nemůže být pouze na sedadlo řidiče už jenom z toho důvodu jak funguje...
některé autobazary udělají jakoukoliv pojistku pro kupuijícího po internetu s tím, že mu vytisknou papíry ale částku pojištovně nezaplatí...bohužel dnešní právní úprava umožňuje získat zelenou kartu bez zaplacení...klidně dá takovou kartu kupujícímu s tím aby jí doma zahodil a udělal si lepší pojistku...
Od 1.1.2024 má být povinné ručení online, to znamená, že kdo bude mít v ruce papírovou zelenou kartu ale v systému ČKP nebude o pojsitce NIC, ten nemá auto pojištěné...
Před 2 týdny jsem kupoval pro manželku auto v autobazaru ( známém ).U přepážky mi pracovník sdělil,že auto musí mít povinné ručení.Umožnil mi sednout za počítač a v Rexu jsem si vybral a nakonfiguroval zákonnou a havarijní pojistku podle mojich představ,vůbec mi do toho nezasahoval.Poté mám ještě 10 dní na to,abych ji změnil,popř.přešel k jiné společnosti.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.