Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Start stop se po zastavení neaktivuje

Od: obcan odpovědí: 23 změna:

Po zastavení na křižovatce se nerozbliká A v kolečku při stisknuté spojce.

Pokud pustím spojku při vyřazené rychlosti tak A v kolečku se jen rozsvítí ale motor nezhasne.

U předchozího auta to fungovalo.

Čím to může být způsobeno a má to cenu řešit?

Napětí na baterce je při běžícím motoru cca 14V.

Zkoušel jsem měřit napětí na konektoru kde se odebírá napětí pro start stop a nenaměřil jsem tam žádné napětí.

 

 

23 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

10x
avatar amper

Aleluja.

(Jste první, kdo si stěžuje, že nefunguje Start-Stop. Doteď si všichni stěžovali, že nejde vypnout))

galen
Není žádný důvod ho vypínat...

A že se tak ptám...jaký je důvod ho zapínat?

Ušetřit peníze na palivu, aby jsi je mohl investovat do baterky a startéru.

Stačí ušetřené peníze za palivo na nákup nové baterky? Na startér to už nedá.

Tak jistě. Krom již uvedeného: Když jsem si poprvé půjčil auto se start stopem (a niko mě neupozornil), jako na potvoru to bylo hned u jedný z nejhorších křižovatek v Praze. Odbočení doleva skrz nepřetržitý proud aut z opačného směru. Odbočí tam max. 2 auta, obě na oranžovou. Těch pár desetin sekundy zpoždění bylo docela o hubu. Myslím, že kdybych se nevešel, tak to, co ušetřím se start stopem do konce života, by nestačilo na kompenzaci škod. Jasně, napodruhý už člověk věděl co a jak, ale ta prodleva tam prostě je. Od téhle příhody patřím ke skalním vypínačům.

makak
Amper: to je hezká pohádka *smich* která je ta hruzostrasna křižovatka, kde rozhodují o přežití desetiny sekundy?

No tak ono tak ani nejde o to, kde ta hrůzostrašná křižovatka je, ale když auťák neudělá to, jo člověk čeká, tak je to jaksi v pr.., že... S takovým se fakt dobře nejezdí...

norman
Amper má pravdu. Komu se to nestalo, neví. Mám Škodovku a párkrát mi na křižovatce taky po sešlápnutí spojky nenastartoval. Necítil jsem se sice tak ohrožen jako pan amper, ale člověk je za debila, když deset sekund stojí na místě.
Já už ale přišel na to, kdy vás ten systém u této konkrétní značky "vyfakuje". Ve chvíli, kdy auto "chcípá", rozuměj padá ručička otáček k nule a vy stiskněte spojku, S/S neraeauguje... Na displeji hláška: "Nastartuje motor ručně.". Čili jeden stisk auto vypne, druhým nastartuji... Deset sekund v pr..i, když člověk už ví co se děje.
Když se s tím naučíte žít, je to v pohodě, ale ze začátku to člověka pěkně školí. Nevím jak jiné značky, nemám zkušenost.
makak
Se startstopem jsem roky jezdil a vždy byl motor mastartovany ještě než jsem plne domackl spojku. Takže jsou to opravdu jen pohádky...
norman
@makak Ano, tak to skutečně funguje, stačí se jen dotknout spojky. Ovšem situace viz výše, u Škodovek běžné. Měl jsem již tři. U všech stejné. :)
makak
To se mi nikdy za ty roky nestalo...

Na Rapidu a Octavii III, když si zapnu StarStop, tak stačí opravdu dotek na pedál. Nemusí jít na podlahu.

Je to o autě a taky o zvyku, zblbnul se mi takhle sluřebák v křižovatce ...

 

hodnocení

1x

Baterka odchází. Start-Stop jí odrovnal častým odběrem velkého proudu pro startér.

14V sice jde z alternátoru, ale baterka už nemá kapacitu.

 

hodnocení

0x
avatar martincakl

Co by za to někdo jiný dal, že...

Nicméně pokud to dělá při aktuálních teplotách (nebo naopak při velmi vysokých teplotách), tak je to normální stav.

S/S má dané různé proměnné parametry kdy funguje a kdy nikoliv.

 

hodnocení

0x
avatar h0nz490
Chce si to pročíst návod. Kdy se to neaktivuje. Bývá to třeba, když auto není zahřáté, nebo když máte ofuk na okna. Těch pravidel, kdy se to neaktivuje je celkem dost.
bery*
Nebo slabá či odcházející baterka.

s tou baterkou-mi auto někdy hned po dojezdu nebo i po několika dnech nechtělo otevřít dálkačem-při otevření kličkem-vidím vynulované hodiny a zakodované orig.rádio-- při zasunutí klíčku start lehce a bez problémů-zkoušel jsem vše možné-kostry...svorky na bat vyměnil... a nic..pořád stejné...nakonec jsem po měsíci zkusil vyměnit/přehodit jinou baterii a alelujá-vše v pořádku už několik týdnů- starou baterii mám teď na ponku..měřil hustotu-Ok.. pořád drží..zkoušel i zátěžákem..drží přes 11 voltů..akorát snad vizuálně zátky od baterie jsou částí co je v uvnitř bat-černé jak uhel...jsou to někdy záhady mezi nebem a zemí...*ee*

 

 

kum3d
hodnocení

0x
Neuvádíte vůz, ale v mém autě se přes infotainment dostanu na detail, kde je uvedeno proč se neaktivoval (výhřev okna, sedadel, klima, atd.).
Jinak jak se řeší výše, mě S/S nijak neobtěžuje, ovšem když dojedu kolonu, tak tam ho vypínám také. Protože to neustálé startování při cukání po metrech mi smysl nedává, tam udělali soudruzi chybu.

 

hodnocení

0x
Moznosti jsou dve. Startstop se neaktivuje, pokud je nizke napeti baterie nebo vysoky odber. Druha moznost je, ze je "deaktivovany".

 

ridick
hodnocení

0x

Neměnila se baterie? Pokud ano, koupila se nová pro Start Stop systém?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]