Dobrý den, byl tu kdysi stejný dotaz a objevila se pod ním odpověď že to lze. Chci ale slyšet více názoru. Udělal bych to nejspíš tak že bych měl nádobu s hadičkou stále ponořenou v brzdovce tzn. že by se nenasál po povolení brzd. pedálu vzduch. Kolikrát bych měl každé kolo "vyšlapat" aby se opravdu všechna stará kapalina vypustila? Je to novější Yaris a taky nevím zda tam platí postup od nejvzdálenějšího kola. Děkuji za rady.
Kdysi dávno, na seatu jsem to dělal tak (bez ABS a dalších el.kurvítek, RV 85 a 91) , že jsem do nádobky lil kapalinu a postupně odpouštěl z nejvzdálenější brzdy-podmínka -v muselo být v nádobce dost kapaliny- když tekla čistá, uzavřel odvzd. šrouba šlo se na další brzdu ,až tekla ze všech brzd čistá, nová kapalina. Nebylo třeba odvzdušňovat, protože tím že neustále byla kapalina v nádobce, nezavzdušnilo se to. I
Lepší než podtlakově cucat u kola. Přes povolený odvzdušňovák může skrz závity přisávat vzduch a člověk bublinky vidí stále i když v soustavě už nejsou.
Lepší je udělat přetlak a nechat čůrnout. Tak pracuje i profesionální velká plnička.
Naučte manželku šlapat na pedál. Našlapat, podržet, vy povolíle šroubek, pedál spadne dolů a ona musí čekat, až ji řeknete dobrý - poté co utáhnete šeoubek u kola... a tak dokola, až začne téct čistá brzdovka
Moje žena už jako malá šlapala pedál svému tátovi u Moskviče.
Inikdy jsem neresil na tom nic. Jen hlidat,aby byla v nadobce u motoru dostatek kapaliny. Aby se nezavzdusnil Sergej Kostka(pan ing.ABS) JINAK DYCKY SE VYTLACI VIC NEZ SE NASAJE,PROTO NERESID ZE BY SE PRI POUSTENI PEDALU MEL UZAVIRAT ODVZDUSUSNOWAK SROUB. VIBEC
@gumi Chtel jsem napsat že se nemusí odvzdusnovak zavírat když se pedál brzdy vrací zpět. Teď aspoň u aut co nemají ESP a další asistenty. ABS nevadí... *mrk* *kuk kuk* *palecc*. *frajir* *Frei jer* . *zdravím gumi*. *Kuky kuky*. *ahoj*. *afro ach* *afro afro* . *ne ne ne* *stalin*. *spíš? *
Já lezu za každý kolo s kompresorkem z ledničky s predrazenou sklenicí od okurek. Akorát naposledy teď před měsícem jsem si tim naběhl, po týhle chvíli podtlaku mi začaly naplno téct obě zadní prasátka. Úplně naplno, ty gufera si prostě už nesedly a kapalina volně vytékala. Zase dobrý, že se to projevilo takhle na místě a ne za jízdy, takže vlastně chvála kompresorku ...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.