Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak nejlíp aplikovat VIF do nádrže

Od: boban® odpovědí: 25 změna:
Zdar, asi banánovâ otázka
Jak nejlíp aplikovat VIF do nádrže auta, aby se opravdu dostal do nádrže a nezůstal jen někde zčásti na povrchu potrubí za hrdlem pro tankování paliva.
Nějaký elegantní řešení?
Předtím jsem vždy rozmichal vif s litrem benzínu cca a nalil to do nádrže z PETky, pak hned začal tankovat

 

 

25 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1
hodnocení

5x

naleju panáka do hrdla, pak pistoli strčim jen na kraj a spláchnu to, pak dál už to vezme proud z pistole i když je zastrčená celá..

 

hodnocení

2x
Záleží, jaké máte hrdlo donádrže..U většiny aut to jde nalít odměrkou přímo-diesel. U benzinů musím vzít stříkačku anebo to rozmíchat v petce nebo kanystru jak píšete..Při jízdě jsou takové vibrace a otřesy, že se to v nádrži rozmíchá samo..

 

hodnocení

2x
avatar dabel
Ja když mam pul nadrže naleju tam celou plechovku cca 0.5l a dotankuju do plný
hodnocení

@dabel
Ty davas celou plechivku VIF na nadrz? Je takhle velka koncentrace znat?

Je. Nabobtnají ti O kroužky a těsnění čerpadla nahoře na nádrži :)

hodnocení

@gumidek
A to je na závadu když nabobtnaji kroužky, nebo dodava pak čerpadlo větší tlak a auto fičí jak stíhačka?

Čerpadlo dá furt stejně. Asi to na závadu není. Spíš je ono nabobtnání a zvětšení průměru na závadu u gumiček v konektorech elektriky. Pak nejdou zapojit a silou gumičku střihnou. Lze vyřešit vykoupáním gumičky v acetonu a vyfoukat horkovzdušnou pistolí na větší teplotu. Pak se zase srazí.

Já měnil palivové čerpadlo a ta zvětšená guma příruby byla dobrá při přehození z čerpadla na čerpadlo, ale usadit ji zpět na otvor nádrže, aby si sedla, byl trochu porod, ale šlo to.

Ale zas ta vysoká koncentrace VIFu vymeje pořádně ventily u vstřiků do sání MPi.

Jednou za čas dam plechovku na nadrž a mam vyzkoušený 5 tankování po sobě 5 plechovek na výkonu vozu to dle mě bylo znát naložený vúz 150 na tachu kopec a ono to má chut jet a přidávat
A stàle jezdím
bbbb

A pak jezdíš jak ďábel, jako s 100 oktany

až na to že vůbec, Vaculík to testoval a na běžným benzinových motoru se to neprojevilo

 

hodnocení

2x

To vás baví se takhle pořád drbat a autem? Zlatý EVčko kde nic neřeším a jen jezdím.

asd1

Nic neřešíš, jen kde na to sehnat prachy, pak dobíjení a nakonec životnost vozu.. Jednou za 800 km 5 minut tankuju a vrazim panáka do nádrže. Kolikrát ty připojuješ káru na nabíječku? = Kdo kolem auta skáče víc? O jakýkoliv delší cestě nemluvim, na výletech bych s EV byl doslova otrokem auta nebo musel vozit centrálu a u opejkání buřtů jí poslouchat.. A i gumy ti to určitě dofukuje samo, prostě jen jezdíš *smich*

Vy. U mne je připojení nabíječky záležitostí obejití auta. Takže 10 sekund a jdu domů. Vy ale na benzínce trávíte víc času jak 5 minut a ještě šaškujete s jakýmisi aditivy a tím prodražujete už tak drahé palivo. Servis a poruchovost je také jinde. Vy tedy skáčete okolo auta více. A pořizovačka? Bohužel dnes jsou silně předražený všechny auta.

@bobika... protože jezdíš jen kolem komína a dobíjíš převážně doma. My jezdíme x km po celé čr *smich* a v mém případě potřebujeme nákladový prostor na vercajk. Rozhodně bych nechtěl půlku pracovní doby sedět na benzínce a čumět z okna na pomalu dobíjící se auto s vidinou dalších pár km dojezdu :). To bych vidělal prd.

asd1

O servisu a poruchovosti si povíme až ta tvoje kára bude 19 let stará jako ta moje. Nebo budeš mít už třetí auto? ;)

Když to chceš mít tak proč ne, ale nebuď zaslepený jak to má jen výhody a že klasický auto je horší.. To fakt neni. EV těch výhod oproti klasice moc nemá a nevýhody těžce převažují, aspoň pro mne.

@gumidek okolo komínu jezdí denně 98% soukromných majitelů spalováků (nepočítám firemní auta sloužící k výdělku). Vy máte tedy služební auto a firmě je úplně jedno jestli se platí 3kč/km nebo 10kč/km. Firmy mají úplně jiné požadavky na vozidla jako obyčejný člověk. Váš názor tedy neberu. I tak to moje okolo komína, znamená, že si dám pomalu každý druhý týden na otočku 100km abych se proběhl po Beskydech nebo Jeseníkách a neválel se doma. Večer pak mnohdy ještě jedu do práce na noční. Auto mne fakt neomezuje. A ty jedna rychlonabíječka když jedu někam do čech.. to se dá přežít.

@asd1 Mám v plánu aby mi to auto vydrželo nejlépe 15 let. To už bude 20 let starý. Když to funguje, tak se ho nebudu přece zbavovat. Ale druhý auto budu mít taky. Zbavím se rezavějícího 13 let starýho golfa a jdu do druhýho EVčka. Příští rok, nebo napřesrok už tu golfa nechci ani vidět. Nevýhod vnímám právě víc u těch spalováků když mám teď doma oba druhy pohonů.

Jo, firmě je jedno, zda 3kč nebo 10kč. Jsem se nasmál *smich*.

 

makk
hodnocení

0x

Naleju to tam před tankováním. S tou PETkou si koledujete o výbuch (když už, tak je třeba použít antistatický kanystřík).

To, že v nádrži je palivové čerpadlo a jeho motorkem přes jiskřící komutátor protéká palivo, to nevadí?

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

Vif dávám jen na zimní měsíce a dvě nádrže před STK-emisní kontrolou. Dle popisu v návodu víčko do nádrže... podle poměru ...

 

joky
hodnocení

0x
Osobně aplikuji zimní Vif celoročně. 1 mililitr na 1litr nafty pomocí víčka.
Manželce do TSI stříkačkou stejný poměr,ale benzínový. Oboje před tankováním. Pozor na mráz a zimní diesel vif- tuhne v plechovce.

 

bbbb
hodnocení

0x

Nevím k čemu by to mělo být dobrý, ale zimní nafta se na čerpačkách doplňuje zhruba od listopadu, pokud se nepletu tak do 15. listopadu by měla být stoprocentní

 

asd1

Dotaz je o benzínu. A u nafty nejde ani tak o bod tuhnutí, ale spíš o další výhody, hlavně ochrana railu a vstřiků proti zadírání a zasvinění.

bbbb

Takže to určitě doporučuje výrobce motoru?

Výrobce motoru chce prodat další motor a model auta. Né doporučovat chování řidiči, aby mu to vydrželo 30 let.

Proto jsou dnes převodovky s doživotní náplní. Brzdovku taky nikdo neřeší. Vymění se společně s vadným HBV nebo třmenem, který odejde na vnitřní korozi k vůli staré brzdovce, která táhne vlhkost ze vzduchu.

O chladících kapalinách nemluvě.

asd1

Asi tak. Výrobce potřebuje aby to přežilo prodlouženou záruku a pak se kupoval nový vůz. Výměny oleje po 30kkm, doživotní náplň převodovky, start-stop, chytrý dobíjení, milion zbytečný elektroniky, omezená antikorozní ochrana atd. nejsou pro komvort ale čistě spotřební zboží a úmyslně omezená životnost.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]