Ahoj, nechat nebo spravit? Fabia 1.4mpi 50kw Tikaji mi asi ventily, začalo to teprve dnes jak je zima 8 stupnu. Mam auto v garazi kde je právě méně než venku :D. V létě ani ťuk, začne to vždy až při 10 stupních. Olej shell 10w40. Auto má malý nájezd 120 tisic. V
Já to "vyřešil" utažením šroubů na kozlíkach až do asi úplnýho zmáčknutí hydrostelu, nechal jsem jen nějakou minimální vůli. Prostě jsem je vyřadil a vůle je +- nastavená jako u starších motorů bez hydrostelu. Ale stejně jsou tyčky už asi nějak oskakany a občas se ozve hlasitý kovový klepnutí Jinak už dřív, když jsem se základní vůli snažil nastavit podle počtu otáček červíků tak, jak je předepsáno, to klepalo, musel jsem je asi o otáčku utáhnout víc, ale to jsem někde četl, že se stává+ v mým případě to nastavení asi vychází trochu jinak kvůli kapku snížený hlavě.
Ja to resil a problem byl v tom, ze v tom zdvihatku se na stenach usadi cerny sajrajt a prestane volne chodit. Nahodil jsem zdvihatka s tyckama z felicie a neni co resit. Nevyhoda je, ze motor je hlucnejsi .
Mě se ten sajrajt povedlo rozpustit metabondem CL.
Vymontovaná zdvihátka jsem měl v tom namočená 2 dny.
Asi jsem je zachránil. Předtím dědek lil 10w40 a měnil co 15 000km a čekal na ten interval i 3 roky. Prostě hňup. Už jsem měl dole i vanu a dost jsem tím Mobil1 a Metabondem vyčistil.
Ja jsem uz mel matros, tak jsem to neresil. Jinak tohle zdvihatko jde rozkuchat a vycistit. Je tam segrovka. Jinak dobré vedet. Nekdy ty aditiva zachrání.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.