Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

V oblasti autokamery jsem totální začátečník

Od: tinejdzr0 odpovědí: 4 změna:

Zdravím, chtěl bych se zeptat na řadu otázek vás majitelů autokamer jelikož bych si časem taky chtěl jednu pořídit, ale mám k ní spoustu otázek. Nejsem vyloženě technicky zanedbalý člověk ale boom okolo autokamer mě nějak přešel a tudíž se budu ptát asi na velmi primitivní otázky. Jediný po čem jsem se ohlížel jsou kamery od Navitel a každá kamera to má asi jinak. Přesto dneska ty autokamery mají funkce které jsou takovým základním bodem které to všechno spojuje.

Zajímá mě, jak vůbec točí, jestli si před každou jízdou musíte tu kameru zapnout a zapnout nahrávání a trvá to třeba o 15-30 vteřin déle než vyjedete z místa, nebo kamera začne točit jakmile to zaznamená pohyb obrazu. S tím přichází další otázka jestli když auto budu mít zaparkované a v noci před auto proběhne třeba pes, tak jestli to snímá i tyto záběry. Další otázkou je jak dlouho nebo respektive kolik záběrů jsem schopný natáhnout na 128gb sd kartě, jestli se někdo z vás setkal s tím že už musel kvůli paměti měnit úložiště. Co me dále zajímá je napájení, u jednoho navitel modelu (o dalších nevím, ale řekl bych že to mají podobně) je napájení přes USB-C nebo autozásuvky, znamená to že během celé jízdy musím nabíjet i přes to, že některé mají nějaké lepší baterie, nebo že ji stačí nabít třeba 1x za měsíc i přes každodenní jízdu? A jestli byste doporučili 1080p 60fps nebo 4k30fps, a jestli bych dokázal žít i s 1080p s tím že záběry jsou použitelné a nejvíce tak šetří místo na kartě. Viděl jsem několik těch dashcam záběrů po internetu a vždy třeba 2-3 vteřiny od začátku slyším pípnutí jako kdyby se muselo zapnout nahrávání.