Nejste přihlášen/a.
PS jestli zadek na hrbech hopsá tak tlumič může být hyn, plavání při rovný jízdě by ale nedělal, tam budou na 99% vymačkaný silentbloky na ramenech, to je na multilinku klasika.. Ale na mým mám 270kkm a multilink pořád původní a pořád OK, přitom místní silnice samej hrb..
Chcíplý tlumič - pokud zatlačíš kufr dolu tak e zvedne sjede a stojí. POkud se dohoupvá tak KO. Při jízdě za hrben nesmí následovat "druhý kopnutí" nebo dokonce dohoupávání (to už tam je tlumič jen na okrasu)
Nebo na STK mají tester na tlumiče, změříš a je jasno.
To jsou už v hajzlu. Správně fungující tlumiče = stlačíš zadek auta dolu, pustíš, vyjede nahoru sjede do normální polohy a stojí. Ale to už jsem psal.
Někdy vidíš auta - přejede hrb a zadek se mu houpe nahoru - dolu o 20 cm nejmíň pětkrát než se to uklidní - to už je úplně bez tlumení resp. vyteklej olej a netlumí už vůbec.
Tlumiče ber Sachs nebo KYB, nejsou drahý a drží.
Vlez si pod auto a pomocník ať houpe zadkem auta (i zabržděná ručka a autem houpat dopředu - dozadu), osahej si silentbloky na ramenech o kolik se hýbou, tipuju že o dost a jedna strana bude horší než druhá (proto zadek utíká do strany - zadní kola se natáčí každý jinak a abys jel furt rovně tak to musíš korigovat volantem...)
Jsou firmy který nápravy dělaj výměnným způsobem, nemusíš se s tim frcat sám, jen přehodíš hotovou nápravu a tvojí si nechaj. Nebo ti to i přehodí. Ale zas musíš vysolit víc.. Nejlevnější je udělat to celý sám, je dobrý nápravnici rovnou opískovat a natřít.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.