Zdravim, zitra jedu do servisu, ale chci se zeptat na poznatky, zda nebudete tusit cim by to mohlo byt. Nedavno jsem daval plno penez za servis a ted opravdu nemam na to abych vynalozil x tisic za rozvody. Mam Mercedes C 2011, 220 125kw diesel Menil se mi alternator zhruba pred tydnem a pul. Par dni na to po startu zacal chrastit motor, jde to jakoby od vacky od retezu. Dela to kazdy studeny start, zhruba 2-3 vteriny, potom utichne, auto jezdi normalne. Nekdy je to hlasitejsi a to dost a nekdy to ani nejde zaregistrovat, zachrasti a stichne. Cim by to mohlo byt? Potrebuji se vejit tak do 15-20 tisic. Nemuze to byt jenom napinakem nebo pripadne jen vymenit retez? Nejake poznatky? Pro predstavu, tento zvuk: youtu.be/...
To zjistí mechanik až ty rozvody rozdělá ale nevěřím, že ti někdo řekne, "stačí vyměnit napínák, bude to ok" a bude za opravu ručit. Pokud je to od rozvodů, dle popisu určitě, tak je nejlepší je udělat kompletně.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.