Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

PCV ventil

Od: hy odpovědí: 8 změna:

Zdarec , nemá někdo šajnu kde bych našel PCV ventil? Hyundai i30 1.6 crdi 66kw 2010 (D4FB).

Tam kde by měl být tak není , je tam hadice co vede z víka ventilů do hadice mezi filtrem vzduchu a sání turba , Ale na konci není žádný ventil , na druhém konci je to pevně daný ve víku ventilů ale i kdybych to vyndal tak žádný ventil takhle nevypadá co se dá koupit. na obrázkách přikládám co tam normálně je a co tam mám já prostě tam ventil není.

Díky za odpověď jestli někdo bude vědět.


PCV ventil
PCV ventil #2
PCV ventil #3

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

majcoo
hodnocení

0x
aci.cz/...
Sem si zadaj svoje vin od vozidla a trošku sa pohreb medzi technickými vykresmi. Ak tam ten ventil má byť nájdeš ho tu. Ak tam byť nemá, tak tam znázornený nebude.
Rovnako som hľadal EGR na mojom Opli kde mi väčšina tvrdila že ho má a na koniec samozrejme prítomný nie je
hy
hodnocení

Díky moc *palec2*ten web se bude eště hodit :D , no koukal jsem na to a je tam prostě ten plánek co jsem přiložil do příspěvku , je tam jeden bez a jeden s ventilem , což mi nejde do hlavy. Bez ventilu by plyny ze skříně šli rovnou do ovzduší což se mi nezdá , Dneska mi má přijít ten ventil zkusím ho tam dát co to udělá jinak fakt nevím.

majcoo
Áno niekde býva viac obrázkov. Každý obrázok má svoje číslo príklad ventil má c.8
Pokial hore v popise dielov nenájdeš v poradí c.8 tak to v tvojom danom motore zrejme nebude.
Komplikované vysvetliť, tiež som s tým mal na začiatku oškaru.
Najskôr máš popisné čísla s dielmi väčšinou takto
1 camshaft sensor
2 crankshaft Sensor
3 coolant Sensor
4 termostat
Potom máš až príklad
9 ...
10 ...
Atď..
Pokial je na obrázku tvoj PVC ventil pod číslom 8, ale hore v tabuľke ho nenájdeš, tak k tvojmu autu zrejme nie je.
Pre istotu popozeraj vsetky obrázky a oddiely.
Niekedy to tam býva pekne zašité
Diesle neviem, tie ja moc neobľubujem, vždy som mal len sami benzínk, ale pokiaľ ide o tzv odvetravanie kľuky do sania, tak mne to ide na opli len cez hadicu a u Chevroleta mám ten ventil.
Oba motory mám rovnaké 1.8 akurát jeden je má 90kw a druhý 104kw
majcoo
Ešte ma napadá.. nebude ten ventil súčasťou vnutornej strany Veka ventilov?
Skús pozrieť na internete tvoj typ vozidla a skús so hldohladat veko ventilov. Či sa ventil nenachádza z vnútra.
Nejak takto jak to mám ja

youtu.be/...
hy
hodnocení

Děkuji za nápady *tyty* , Dal jsem tam ten pcv ventil co je na tom schématu , trošku jsem musel improvizovat ale dostal jsem ho tam , zítra uvidím až auto vychladne jestli bude nějaký rozdíl , když jsem to zkoušel teď při zahřátem tak jelo dobře.

Ale trošku jsem zkoumal v OBD při jízdě a zjistil jsem že Přikázaná funkce EGR je seklá na 4% a Poloha škrtící klapky je seklá na 12.55% , takže možná že je hodně karbonu v sání a auto zlobí kvůli tomu ... uvidím zítra při nejhorším to vrátím zpátky jak to bylo a zkusím vyčistit egr a sání ..

 

hodnocení

0x

To auto je odnova, nebo už koupené od druhého člověka... Jestli ho předchudce třeba neodoperoval...

hy
hodnocení

No právě že cca před dvouma měsícema se dělala výměna motoru za stejný typ ale něco málo tam bylo jinak , proto mě napadlo jestli to tam třeba nezapoměli dát.

Auto jsem přebral a docela dlouho to trvalo než nastartovalo , jenže předtím hodně dlouho stálo tak jsem zjistil že baterie je v čoudu , koupil jsem novou a bylo to lepší ale pořád nic moc , do toho při studeném startu občas zakouřilo dost a cukalo to při rozjedu než se to aspoň trošku ohřálo , pak na mě do toho eště vyskočila kontrolka motoru a ukazovalo to senzor pozice vačky , mechanik mi předtím říkal že rozvody budou chtít udělat že se už ozývají , udělali se rozvody komplet tak sem myslel že bude klid , ale startuje to stejně a všechno ostatní zůstává taky.

Měnil jsem senzory vačky , klikovky to trošku zkrátilo startování , ale bylo mi divný že to s tím kouřem po studeným startu a cukání bylo i u toho starého motoru , tak sem kouknul na ten PCV ventil a na starém motoru byl v čudu proto jsem kouknul i na net a tak nějak to na to vypadá akorát že tady není vůbec no *smich* už mám chuť to poslat ze skály *mir**smich*

asd1
Koukám další servis kde za ojeb platíš tisíce.. těžko radit,reklamovat = být bez auta a nějak to okecaj, na reálnou šanci něco z nich dostat jsou třeba prostředky, kdo je má těžko bude řešit hjondee, ten to pošle do huti a vezme jinou káru...
Máš tu levou verzi...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]