Nejste přihlášen/a.
Ahoj, řeším tenhle motor Citroen Xantia, Peugeot 406,1.6i, motor BFZ. Z odvětrání klikovky jde po zahřátí pára, špatné starty druhý den, je na svíčkách vlhkost,prostřední dvě svíčky jsou úplně červené od fridexu. Jak se může voda nebo pára dostat do klikovky, když je oddělená od chladicí vody?Válce jsou bezvadné, nejsou rezavé ani vydřené, těsnění pod hlavou bylo nové před 4 roky, teď jsou místama fleky, kde se rozpadá.Fridex se doplňoval.
Přitom olej v motoru je úplně čistý
A šroub mezi prostředními dvěma válci, který drží hlavu motoru, byl úplně červený taky od fridexu
Ale jak se do válců dostane voda? Tesnění pod hlavou bylo katastrofální, ale okolo válců bylo neporušeno.Myslím ty měděný kroužkyv těsnění okolo válců
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.