Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Mechanik mi s autem najel 800 km - co s tím?

Od: kristyna* odpovědí: 89 změna:
Dobrý den, chci se zeptat jak byste řešili tuhle situaci. V červenci jsem v autobazaru koupila Škoda Octavia III v combi provedení za 220 tisíc. Byla dovezená z Belgie. Hned po koupi jsem auto dovezla k mechanikovi na olej a prohlídku. Na diagnostice mu vyběhla závada motoru, poté se asi po 20 km co s tím najel rozsvítila i kontrolka. Auto jsem měla střídavě doma a nebo v servisu, nic tam nemohli najít, protože kontrolka zmizela a čekalo se kdy se rozsvítí, aby se auto dalo znovu na diagnostiku. Za ty dva měsíce co ho mám jsem s ním celkově najela tak týden, bála jsem se jezdit se závadou v motoru.
Koncem srpna se kontrolka zase rozsvítila, dovezla jsem ho po dohodě k pánovi do bazaru, že má mechanika co se na to podívá, opraví, on to zaplatí jako za skrytou závadu. Prý to bude trvat tak 2-3 dny a už to bude v pořádku. Auto jsem dostala po 3 týdnech, s tím, že pokaždé jsem se dozvěděla něco jiného - nejprve že tam mění díl a musí to projet, potom že tam zase něco mění a nakonec že tam čistil nějaké filtry a bylo to jen kabelem? Říkám si Ok.. 3 týdny, ale už auto mám, kontrolka zatím nesvítí tak snad dobré.
Převzala jsem auto a našla jsem v něm dětské botičky, batoh, kraťasy a pod tím písek.. nějaké odpadky z benzínky. Dojezd jsem měla po dovezení do bazaru 150 km, po převzetí 170 km. Nesedělo mi to.. koukla jsem se na fotku, kterou jsem poslala tátovi i mechanikovi jak to zase svítí a na palubce bylo najeto 125 023, po převzetí 125 821.
Takže auto mi mechanik očividně nejel jen projet, ale normálně s ním jezdil.