Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nelze zmerit emise, OBD

Od: ok® odpovědí: 27 změna:
avatar ok

Prosím vás,

co by mohl být za problém, vyhodili me na STK.

Na emisich je problém s připojením přes OBD. Castecne nadějně proběhne připojení ale hned "spadne" proto nelze zmerit emise

Zkoušel to několikrát, ale porád stejné.

Nemáte někdo podobnou zkušnost?

děkuji

 

 

27 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar tonyiii
Benzínová auta z roku 2003 už jinak než přes obd zásuvku nelze měřit. Technici to mají přímo nařízené v metodice z ministerstva. Jakýkoliv jiný postup je považován jako podvod. Zásuvka musí být funkční, jinak to je závada typu B a emise se hodnotí jako nevyhovující.

 

hodnocení

1x

Tak vy chodte a vyhoďte toho technika, pochybujem,že Daewo z roku 2003 bude mať can zbernicu,aby mu to zmeralo emisie. Mimochodom emisie sa merajú tie čo vychádzáju z výfuku a nie to čo napíše riadiaca jednotka.

ok®
hodnocení

prý nyní, vsechny vozy. které mají OBD zásuvku, se musí napíchnout a čerpat informace z ŘJ

tohleto mi bylo oznámeno

Všechny ve standardu EOBD což je OBDII

Felicie s OBD I tam nejsou a tedy pro ty to neplatí. Pro příklad.

Fabia I už od Euro 3 jsou EOBD a pro ty to platí.

@slavco31 neraď blbosti, když nevíš. Všechna auta s EOBD se na měření načítají, musí fungovat a nesmí vykazovat závady. Kalos z roku 2003 už samozřejmě EOBD podporuje. Emise se samozřejmě stále měří ve výfuku, ale taky se načítají závady v systému řízení emisí.
@gumidek není pravda co říkáš, pokud má auto OBD zásuvku, pokaždé se z ní vyčítá, jen je rozdíl jestli se auto měří jako řízené bez OBD nebo řízené s OBD. Řízené s OBD se přenášejí data online při měření a řízené bez OBD se nejdříve načtou data z řídící jednotky a pak se měří emise.

Stále mám Felicii MPi a nikdy mi OBD zásuvku nepřipojovali. Proč asi.

Protože Felicie MPi je Euro2 a není EOBD.

Já jsem z oboru a na STK jezdím i s jinýma autama.

@gumidek to se raději ani nechlub že jsi z oboru a zahoď vyuční list. A to že ti nenačítají MPI na emisích raději ani nikde neříkej, protože to je na zavření emisní stanice

Řekl zedník...

Co by na Euro2 načetli, když neumí Euro2 readiness :)

@gumidek takhle vypadá načítání paměťi závad z řídící jednotky když auto má OBD zásuvku a nemá readinnes kódy. Ty měříš emise? Když víš prd, tak alespoň buď zticha.
@gumidek takhle vypadá načítání paměťi závad z řídící jednotky když auto má OBD zásuvku a nemá readinnes kódy. Ty měříš emise? Když víš prd, tak alespoň buď zticha
Nelze zmerit emise, OBD

Takovej cár papíru bez hlavičky ti klidně nafotím taky :-D :-D

@Gumidek jakou hlavičku? Umíš číst? To není emisní protokol ale příloha k protokolu. Ale když jsi z toho oboru, tak to určitě znáš
asd1

Tak jasně, tohle se baští i s navijákem *smich*

... možná i s celým náklaďákem *smich*

Mimochodem P0188 je kód pro OBD II. Ale zedník, kterej nerozezná OBD1 a OBD2 nemá cenu řešit :).

Favorit má taky OBD. Zásuvku má za nádobkou s aktivním uhlím. Taky se nenapichuje byť je to monotronic.

Je OBD1.

Ale je vtipné, jak se nějaký hlupák furt hádá.

Starý BMW má 20ti pin diagnostickou kulatou přípojku. Na ME mají na všechna auta redukce?*smich2*

Ne, mají jen EOBD standart.

Berlingo 2 je vyrobeno od roku 2008 a spadá do EOBD, proto máš protokol

 

 

hodnocení

0x
A jaký je to auto? Model,rok, motor...A samozřejmě barva?;) Jinak zkušenosti nějaký mám..Někdy se odborníkům prostě nechce a tak zvolí taktiku "nejde to"
ok®
hodnocení

jejda pardon

Daewoo Kalos , r v 2003, 1,2 obsah

jirib
Zajeď do Daewoo servisu,tam se ti na to podívají.
safra

*smich**smich* prej do Daewoo servisu

jirib
Třeba Rapotín u Šumperka.
Ať ti zajistí emise sami...

 

hodnocení

0x

Ptal jsem se technika,když mu to "nešlo" na fabii I , jak to měří u trabanta ...

Běžné u Fabie AME Euro2.

Ale AZF,AQW Euro 4 tě vyhodí.

 

007cz
hodnocení

0x
Nemáš na CANu připojeno nějaké GPS nebo jiné zařízení? Jinak technik na STK tam není aby někomu odstraňoval závady a na trabanty platí úplně jiné směrnice, ale to rádcové jistě vědí.

 

ridic
hodnocení

0x

Můžou být i jen zaoxidované kontakty v zásuvce OBD.

Pokud máš nějakou čtečku kódů, tak zkus zásuvku vystříakt kontoxem, nebo jějakým přípravkem na čištění kontaktů, a někoikrát zasuň a vytáhni zástrčku. Potom zkus, jestli se připojí k řídíci jednotce.

Nebo požádej kamaráda, který čtečku nebo diagnostiku má.

 

hodnocení

0x
Zkusilnbych nejen procistit kontakty,jak tu radi. Ale zahybat s citem vodici vedoucimi k OBD
Videl jsem i vytrzenej

 

ok®
hodnocení

avatar ok

takže elektrikař zjistil problém mezi ŘJ a zásuvkou OBD

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]