Dva až 3 dny ti zřejmě řekli proto, že jim tam musíš to auto dát, oni to teprve musí objednat, a přijde to zpravidla až další den. takže když se objednas a to tam přistavíš jeden den ráno, tak druhý den odpoledne to určitě bude hotové. Anebo si sežeň svůj náboj, pak budou hrozně nadšenej že nic nevydělají na materiálu… Oni to prostě nejradši dělají takže vyndají starý, a podle toho objednej nový… pochop, auto mechanik vyučení 3 roky, víš kolik by strávil času kdyby vybíral zálohu, zjišťoval co tam máš, to jsou komplikace
Myslím že tam se žádný ložisko nemění, že se mění celý náboj? Hádám že to je tak jedna až 2 hod.? nevím jak je normočas, Ale časové náklady ti s přehledem sdělí značkový servis, má to zadáno v systému od výrobce
asd1
Jo náboj, od FAG jde sehnat 900,- Tak dvě tři hoďky, demontáž, nalisovat nový náboj smontovat a kontrola geo.. Údajně je někdy voser vyndat poloosu z náboje, proto možná ty dva tři dny než sežene jinou těhlici z vrakáče?
Hlavně se ten náboj musí lisovat přes přípravek, aby lis tlačil za náboj na ložisko a né to tam hulit za střed ložiska přes náboj a ložisko vnitřně poškodit.
asd1
Za náboj by to lisoval jen debil... I když v servisech jich je dost podle mých zkušeností
Na tyhlety menší věci auto ráno přivezu a odpoledne odvezu, ale to je servis ve městě, kde jim díl za hodinu přivezou, nebo se předobjedná, když je vše jasné. Ale v servisu u nás na dědině je to taky na několik dní.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.