Nejste přihlášen/a.
Zdravím,uvažuji o koupi Nissanu Patrou y61 rv99 motor 2.8td,chci se zeptat na vaše názory či zkušenosti s tímto autem.Díky za rady
Projel jste se s ním už?
2.8 vydrží hodně , ale musí se pomalu zahřívat,čistič chladič,a kontrolovat viskozní spojku ventilátoru,
95 kW je celkem málo na tíhu vozu, na nějaké závodění zapomente, do terénu je to však 1.
Zatím jsem se neprojel,dříve jsem zvažoval o koupi Jeepu Grand Cherokee ale to jsem jaksi zavrhl.Auto potřebuji na práci né na závodění,také potřebuju dobrou prujezdnost v zimním období.To že je auto velké mi jen vyhovuje,potřebuji co největší kufr.Nyní mám dodávku ta je sice super ale v zimě jsem v koncích...
A co Land Rover Discovery. Ten má velice dobré vlastnosti v terénu, redukční převodovku, velký vnitřní prostor. Ceny ojetin také nejsou špatné.
solenza-sice ojetiny nestojí svět,ale proč asi(vzhledem k faktu,že Land Rover je jeden z nejlepších terénáků vůbec)...?!? Z jednoduchého důvodu-protože servis,díly, je pořád za rance-to je bohužel jedna z mála automobilek,kde jsou fakt díly drahé...,naštěstí už dnes lze v pneuservisech(některých,kde s tím mají zkušenosti) opravovat měchy pneumatického podvozku-ten dříve stával jeden 40 000,-,a že praskaly...Ovšem i tak je to vcelku slabá útěcha-koupit Rovera fajn,ale ve chvíli kdy se tam něco něco-tak je to pomalu na mašli...
Je to cca měsíc, kdy jsem lezl pod tímto strojem. Byl to rok 2008. Urval se mu přední kloub, když odjížděl od supermarketu. Když jsem např. viděl, jak se snímá výška vozidla, tak se mi chtělo brečet. Nekryté plastové raménko přesně tak na ránu od odlétajícího kamene. S tímhle bych se do terénu bál, že něco urvu a že to bude stát ranec.
Jinak ten kloub nebyl ani jeden v české republice a šel z VB.
Chcete fakt dělníka a žádnou leštěnku? tak tady je několik zajímavých typů: madeinrussia.cz/...
Pane, do 150.000,- seženete jen problémy. Uvědomte si, že když auto stojí nové kolem 700000,- a výše, tak co asi můžete očekávat za 150k.? A Patrol není zase vůbec takovej držák jak se o něm mylně traduje a už vůbec není levný na náhradních dílech. Jezdil jsem ho 3 roky, pak Terráno, Musso a Pajero Pinnin, ale jakmile se ta auta přehoupnou přes cca250000km, tak potřebují čím dále častější a dražší opravy. Zkrátka je to tak. Sám, kdybyste prodával auto ve výborném stavu,za které můžete dostat třeba 300000Kč, tak byste byl vůl ho prodat za 150000,- To je stejné, jako si pořídit Houmra a pak kvílet nad spotřebou...
doplněno 07.11.12 16:14:Teď mi tu jedna taková chcíplotina straší před domem. R.v. 2003, 3litr Common Rail, najeto 230000km a půjde na opravu čerpadla a vstřiků, bratru za 80.000, no možná jen za 60,000 když bude mít majitel štěstí...
Nojo, jenže když je potřeba jezdit s autem v těžkém terénu, nebo za ním tahat těžký přívěs, tak na to Citigo nebo VW Up nestačí. Na to je potřeba větší auto. A když na nové není, tak co dělat. Nezbývá, než koupit ojetinu. Třeba se skutečně narazí auto po nějakém fandovi, který za tím netahal kdovíjak těžké přívěsy a moc často nejezdil v těžkém terénu. I když to by bylo, jak vyhrát v loterii. Tyhle auta si lidé kupují velice často jako pracanty, takže takové auto toho bude mít velice pravděpodobně hodně za sebou.
Díky za odpověď,musím říct že víc jak 150 za auto dát nemůžu,musím se spokojit s ojetinou a v nejlepším případě dobře natrefit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.