Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jízdy v autoškole

Od: miroslav6652 odpovědí: 10 změna:

Hezký den všem,

pár dní zpět jsem měl v autoškole první jízdy. Jeli jsme na parkoviště kde jsme se zkoušeli rozjet, zabrzdit, couvat, slalom mezi kuželkama atd. Po půl hodině tohohle zkoušení mi instruktor řekl že pojedeme na silnici do provozu. Jel jsem teda sám na své první jízdě asi 5 km mezi městem a vesnicema, provoz byl celkem veliký. Chci se zeptat jestli jste také hned při svých první jízdách kdy vlastně sedíte za volantem poprvé jeli po chvíli hned do ostrého provozu?

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

gg*
hodnocení

2x
Je to už před 20lety, ale v podstatě úplně stejný průběh první jízdy v autoškole.

 

makak
hodnocení

2x
Me se instruktor na první jízdě zeptal, jestli sem už řídil. Když jsem řekl že ne, tak na to odpovedel: "tak pojedeme" a jeli sme, nejaky parkoviste a trenink se nekonal...*smich*
Já to měl podobně- jen se nezeptal,ale zavelel " tak jedem"- no a jeli jsme - s P S5T.

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Já v 89 začínal na trenažéru státní autoškoly poté oválné hřiště stará 105ka s reprakem a příjmačem poté výpadovka na Prahu a nakonec městský provoz

A nad hlavou to koleso na premietanie,to poznám tiež.

jo jo a děvčatúm sem za ovládací pult chodil nulovat chyby na počítadle pokaždé když se učitel vzdálil *smich*

 

hodnocení

0x

Já prošel jen trenažérem a tam jsem jeli co to dalo :). S kamarádem jsem hrávali Richard Burns Rally a Rally Championship, takže průprava byla. Po půl hodině jsem byl vyhozen, ať to ostatním nezničím a ráno ať naklušu na jízdy.

Parkoviště cca 20 minut a pak ranní ostrej provoz.

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Ano běžná situace před 35? roky, jinak ŘP jsem měl tehdejší AM od 1977 ! Předtím jsem neřídil OA jen J50 typ 20. a mimo provoz pak NA a pásovou techniku z toho třeba přes 20ks OT62 na podvalník a poté vagonovat!

 

hodnocení

0x
avatar promon

Já dělal skupinu B v roce 1985, na průmyslovce jsme to měli jako nepovinný předmět. Prvně nás hromadně nahnali na legendární trenažér - stejný jako tento, jen ten interiér byl z ,,Embéčka´´ tedy Š1000.


Pak se mělo jezdit cvičiště - což byly 4 ks Š105, kdy instrukjtor seděl na ,, posedu´´ to byla takové prosklená budka na sloupu - dříve známá i z některých křižovatek. Tam seděl instruktor, žactvo kroužilo mezi kužely na ploše pod ním, přičemž instruktor mohl žáka buzerovat přes vysílačku a též prý šlo to auto na dálku zastavit. Píšu prý, protože cvičiště jsem neabsolvoval, instruktor se mě ptal, jestli umím řídit auto - přiznal jsem že jo, ovšem jen po polňačce. Takže mě vzal do provozu - já byl nadšený, jak malý dítě, ovládání auta mi problém nedělalo, dopravní situace jsem znal, protože jsem už měl řidičák AM a A, takže jsem zkušenost z provozu měl. Ovšem - tehdy byl provoz dost slabý proti dnešku a já jezdil po Bystřici p.H, což taky není Praha *smich* . Jediná komplikace byla, že to bylo v únoru a sněhu byly mraky...

 

hodnocení

0x
avatar mikihans
Na první jízdě v autoškole jsem se sám dovezl na "cvičák", kde proběhlo to co píšete (jízda + couvání mezi kužely) a potom jsem vyrazil na okružní jízdu po okolních vesnicích, celkem asi 30 km.
V obci 50, mimo obec 90, normální jízda v provozu, aniž bych nějak někoho zdržoval :)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]