Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Koupe Peugot Partner

Od: petr2 odpovědí: 10 změna:

Zdravim vyskytuje se tu dost autičkařu proto bych znal rád názor.Peugeot Partner 1,6 HDI 73kw.rv 2017.Tech 1,6 hdiček bylo docela dost nektere horši i lepší.Nema nekdo zkusenost s tou 73 kw verzi?Puvod auta znam 152000km.Rok i cena 125 tis.myslim zajimavá.Jen nevim tahle verze motoru a jestli 152000 km uz neni na hranici problemu a problemu...ale chápu zaleži kdo s tim jak jezdil a zacházel Diky

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
Já bych bral fakt jenom ten 2.0HDI. Výkon, spotřeba, životnost *palec*
k2

Jste si jist, ze se do 2. generace dvoulitr vubec montoval?

 

hodnocení

0x
avatar promon

V roce 17 se už dávno 2.0HDI nedělaly. Tam už bude motor DV6, přičemž ten měl 66, 73 a 88kW. Ta 73 je docela čiperná, je však otázkou, není li to už BlueHDI - tedy verze s močkou. Ta dělá problémy, měl jsem dvě tyto auta za sebou jako služebáky v provedení Tepee. Nebyly špatný, jezdilo se v tom fajn, určitě si nechte na diag zkontrolovat tu močku - je to kurvítko a dost drahý - u toho posledního Partnera to vyšlo na cca 60tKč. Pak je ještě jedna nectnost - má to platformu z C4, takže sice pohodlný svezení, ale při zátěži ´jde zadek silně dolů a auto celkem rychle ometá zadní gumy . Jinak ten první P s DV6 dožil 300tkm a jako tříletý šel do bazaru, druhý s DV6 měl taky okolo 300tkm za necelý 4 roky - tam vysírala ta močka, ale po opravě jezdí - má ho kolega

k2

V roce 2017 uz davno platila EU 6, takze to jiste BlueHDI bude.

 

hodnocení

0x
avatar diesel

V současnosti, tedy od cca od rv 2014 je nejlepší volba právě HDi. Nevím jak novější (máme tedy asi nejstarší variantu 1,6 = DV6ATED4 bez kurvítek jako FAP a eolys) , takže nwn jak je řešena vana-pokud s prolisem vyp. šroubu dovnitř motoru- pak dp IHNED tuto vyměnit nebo prolisovat opačně (nemusí jít ani vana dolů! takto zůstává při výměně skoro litr starého oleje v motoru. Jinak, chce to trochu péče (pravidelné výměny olej filtrů...) a k tomu co psal p.Promon není co dodat.

 

petr2
hodnocení

0x

@Promon a diesel děkuji za odpovědi

Potěšil jste mi s tím 300 tis nájezdem u dvou vozů a celkem s pozitivním hodnocením ale trochu odradil s motorem už BlueHDI a opravou za 60 tis...To asi riskovat nebudu pokud by motor byl blueHDI

Jinač je to Tepee říjen 2017. Zjistím tedy v techničáku někde co je tam za typ motoru (močka blueHDI) případně kde jinde?

ještě jednou díky

k2

Emisni norma EU6 plati od zari 2014, tedy auto z roku 2017 je jiste BlueHDI. Pokud nechcete riskovat problemy s mocovinou, tak risknete koupi minimalne 10let stareho odjeteho dieselu...

Staré 1.9 D jezdily tak dlouho, dokud nebylo vidět skrz podlahu na silnici. Zeť si ho kupoval jako že na rok. Mělo natočených přes 500 a jezdilo mu ještě 5 let. A dneska aby se člověk bál jestli to dá 300 tis. To jsou hrozný pořádky.

To Petr2 - poznáte to velmi jednoduše - stačí otevřít dvířka u nádrže ( což jde vždy, tyhle auta mají zamykací špunt,) no a pokud pod těmi dvířky uvidíte i modrý špunt, máte jasno - tudy se dolívá AdBlue. Ale nemusí být pravidlem, že se to dodrbe, u nás máme 17 P Partner a co vím, problémy měly dva. U toho jednoho to nějak ,,repasovali´´´u toho mého se měnil celý blok nádrž - pumpa -jednotka)

Bližší info o tom problému zde - idnes.cz/...

To totak - ano, u současného zaměstnavatele jsem jako nastupující servisák vyfasoval právě Partnera s 1.9 atmosférou. Byl jsem za ni rád, protože jinak mi hrozilo Clio v dvoumístné verzi - neskutečný střep se spolehlivostí na nule, zejména ,, popúulární ´´ 1.5dCi trápila ostatní kolegy.

Jáí tu 1.9 vyfasoval s nájezdem cca 300tkm, je fakt, že ten diesel byl nerozbitný, ale výkonem dost žalostný - ano, na jezdění ,,kolem komína´´ stačil, ale na lítání po republice to byl coural. - v legendárním kopci na D1 na Kývalku mě předjížděly i kamiony *smich*. A taky díky tomu nájezdu už byl dost zrychtovaný, co vzpomínám měnil jsem hned zadní nápravu, všechny zámky, komplet páčky pod volantem, přední pružiny a komplet brzdy.

Ovšem po něm jsem vyfasoval právě ten 2.0HDi - taky už měl cosi najeto, ale proti té 1.9 to byla raketa a velmi spolehlivé auto. Taky se měnila ta náprava s torzkami - ale to bylo celkem levný. Ano, ty nový Pažouty jsou lepší, lép vybavený líp se v tom jezdí - ale o spolehlivosti 2.0HDi si ty novější mohou nechat jen zdát.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]