Podle toho jaké auto- pokud máš elektronické vtřikování tak s kvaltem ale ne zas moc velkym páč pod určitý počet otáček (fakt nevim tak plácnu třeba 1500) už to úsporný nebude- bude už vtřikovta více paliva na udržení běhu motoru... Pokud máš karburátor tak neutrál
Auta nejsou nějak moje parketa, ale něco jsem pochytil. Felda je stříkačka určitě
comealot
Felda 1.6 je stříkačka. Proč s rychlostí... protože tohle auto je vybaveno elektronicky řízeným vstřikováním paliva, takže pokud pojedeš z kopce a budeš mít zařazenou rychlost tak abys tím motorem brzdil (tzn. bez plynu+dostatečně nízký stupeň(motor v otáčkách nad zhruba 1300 ot/min)), řídící jednotka to pozná a bude dávkovat uplné minimum benzínu (skoro nula), navíc nemusíš tolik přibržďovat (takže si šetříš i brzdy ) (Nejvíc nechápu když jedu za nějakým autem dlouhý kopec dolů a ten"řidič"celou dobu stojí na brzdě nejenom že ty brzdy ku**í ale je dost nebezpečnej svýmu okolí, nojo zahřátý brzdy nezabrzdí tak rychle a účinně ) Sám mám feldu 1.3 MPIčko a poznáš to na tý spotřebě (jezdim po městě ani ne za 7 l/100Km, ale to není jenom o tomhle triku)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.