Dík Takže základ je zadní náhon a v případě potřeby se zapne přední náhon? Je to UAZ PATRIOT, ty novější verze. Tam by to mělo být spínaný stisknutím tlačítka na palubní desce
Manuální volnoběžka..Poloosy stojí při jízdě a aktivace uvnitř buď pákou nebo tlačítkem zjednodušeně řečeno poloosy roztočí..Automatická volnoběžka zabere sama, ale tahle manuální je manuální..tzn, že musíte vylézt z auta a otočit s tím,aby kromě poloosy tato přes volnoběžku zabrala přes náboj na kolo
@boban: Co maji automaticky? Volnobezky nahrazuji mezinapravovy diferencial, ktery (pokud se nepletu), Patriot nema. Volnobezky (automaticke ci mechanicke) budou asi za priplatek ci jako prislusenstvi.
Automatická je dražší a proč to vyměnil? Na Fronteře jsem měl automatické a nevěděl jsem, že se se zaplým předkem nemá jezdit po silnici,protože se volnoběžka může zničit a to se taky stalo..uvnitř se rozlámal takový kroužek segmentu..Taky ta volnoběžka nemusí po vyřazení nebo vypnutí předku odskočit a zůstane v činnosti..a zničí se..Mělo by se údajně po vyjetí z terénu vyřadit předek a couvnout,aby byla jistota, že odskočila..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.