Nejste přihlášen/a.
V Yeti se pouzivali 3 druhy automatu.
6 stupnova planetova TF-61SN od Aisinu/BorgWarneru a dvojspojkove VW 7 stupnova DQ 200 a 6 stupnova DQ 250.
DQ 200 nechcete. Prvni dvojspojka, suche spojky, nekvalitni uzivatelsky komfort, spousta problemu.
DQ 250 je kvalitni rozsireny standard, problemy samozrejme urcite maji, vesmes ale spojene s kvalitou servisu a vymenou oleje, ktery je predepsany jako celozivotni, obcas problemy s mechatronikou, ktera jde diky jeji rozsirenosti dobre repasovat u odborniku, pripadne za par desitek tisic nechat vymenit v autorizaku.
TF-61SN je overena, na planetovku relativne robustni a spolehliva prevodovka. Ovsem vyzaduje pravidelnou vymenu oleje. Jak byla zanedbana nebo pri pouziti se silnejsimi motory se olej prehrival, tak hydraulicka jednotka muze byt zrala na vymenu nebo repas.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.