Zadne. Celkovou hmotnost brzdeneho privesu 3t budou mit velke offroady a nejvetsi SUV (Escalade, Discovery, M-B ML a GL, Tuareg apod) a velke ameriky. Nic z toho neni levne na porizeni ani na provoz.
Nevím kolik je levné. Relativně levné.. hodně ojeté některé novější dodávky. Pak vozy typu BMW X5, Nissan pathfinder, VW Touareg.. Asi nejlevnější by mohla být stará Kia Sorento. Některé verze můžou táhnout přes 3 tuny. Ale najít nějaký dobrý kus bude na hodně dlouhé hledání.
3tuny na kouli bude mit Ducato leda tak ve verzi Maxi. Ojetych moc nebude, to co bude, bude utahany a drahy. Provozni naklady taky zadna hitparada. Kdyz uz dodavku, tak spise Iveco nebo Sprinter/Crafter vse urcite na mechach, ale to uz je taky vsechno drahy (a velky).
Pokud je to normalni odtahovka s "najezdama" a ne sklopna hydraulicka plosina, tak je to v drtive vetsine otypovano do 3,5t. V realu jsou to pak bezne papirove hmotnostne ponizene 4t ci 5t. Nic bych nedal za to, ze Transit na videu bude to same.
@gumidek Ten benzinovej GAZ co jsem dal odkaz: Přídavná převodovka - pohon 4x4 s redukcí Motor UMZ A275 SPLNUJE EURO6 Tahle.dodavka si to jela skrz lesy jak se zachtelo,mimo cesty. I pres koleje vyjety harvestoren. Ne jak tady v namaceny pude vedle silnice,kde uz zapadlo par dodavek kuryru DPD PPL GEIS...kdyz se vyhybaji protijedoucim. Uzka silnice. Ten s timhle GAZem nemusi ani v lese ve snehu nasazovat retezy.
Tohle má cenu fakt někam do terénu nebo po stavbách dálnic rozvážet dělníky.
Kdo je 90% na silnici, tak ten potenciál Gazu a jeho žravost paliva nevyužije.
Ale jako další alternativa proč ne. Líbí se mi i tak. Dokázal bych si ho představit jako obytńák off road. Né jako Adria na podvozku Ducata a Boxera, která má problém mnohdy vyjet z kempu.
@gumidek Prave proto zminuju LPG Zalezi,kde s tim bude jezdit,tady na vesnici,kde vedou k barakum pochybny nezpevneny cesty, do kopce, z kopce to vyznam ma. Lidi, co si uzili dost s ruznym zapadnutim, klouzanim na ujezdene vrstve snehu a pod. vedi svoje. Ale jestli to ma na jezdeni po Praze nebo Brne,at si koupi co chce. @k2 Proc? Nedavno jsem sem daval otazku ohledne UAZ Patriot, co vlastni typek cca 5 let. Dalsi typek, okolo kteryho chodim ,tak ma taky mnoho let Buchanku. Oba potkavam kazdy den na silnici. Mne taky cpali odbornici pred 8 lety,ze nemam kupovat Alfu 156 zbroku 1999 TS. Ukazala se jako spolehlivy auto s odolnym podvozkem,vykonnym uspornym motorem. Koupil jsem za 36 dnes bych za 26 prodal(!) Vseobecne teeda uz nejakym hospodskym krcum neverim. Abo,je pro PPL a DPD Iveco,do doby nez zapadnou tady na vesnicich nebo nevyjedou kopce s ujezdenym snehem,namrzlym.
@boban: Protoze u auta (a tim spise pracovniho) je zaklad servisni sit a dostupnost ND. Pri pohledu do katalogu autokelly zjistite, ze Vami odkazovany model ani neznaji. V tu chvili jste odkazan na dovozce tohoto zazraku a jaho skladove zasoby->auto stoji. Potrebujete nejaky pravidelny servis, nebo nejaka zavada? Auto na den odstavite a odvezete do HK. Takto opravdu dodavku (ktera musi vydelavat) provozovat nelze.
Jeste pred valkou mela ruska auta slusne naslapnuto na EU trh. Zatimco Evropa vyrabi prapodivna nekonkurenceschopna auta za silene ceny, tak rusove delali to, co byla pro "zapad" nedavno Dacia a jeste predtim Skoda.
Nyni je politicka situace takova jaka je, rus nema zapadni technologie a vse slo mirne receno do haje. Predstava, ze nekde potkate srnku a zjistite, ze na naraznik, svetlo a chladic cekate treba mesic?
A nejaka 4x4 dodavka je Vam s 3tunovym privesem stejne k prdu. Auto samotne by i jelo, ale prives Vas "nepusti".
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.