Nejste přihlášen/a.
Zeptám se, proč si to začal "opravovat", nejelo to osmdesát nebo si to po někom zdědil a poznáváš motorku? Dobré by bylo mít údržbářskou/dílenskou příručku pro tuto motorku a nastavování/práce dělat podle ní Dílenská příručka/... . Styl pokus-omyl je většinou k ničemu, ten je vhodný tak pokud to chcípne z ničeho-nic ne po generálce motoru. Tohle je strašně jednoduchý motor i karburace. Můj typ je špatně nastavená směs-moc benzínu, málo vzduchu. Benzín s olejem máš správně namíchaný, benzín je nový, karburátor vyčištěný od gelových sraženin(biosložky)? Odšroubuj výfuk(zjištění ucpání jak píše rádce jirka) a zkus to "nakopnout"(to startování je u fichtlů hrůza). Pokud je to stejné, schoď hlavu a podívej se na těsnění pod hlavou, jestli není roztržené či poškozené a okolo neprosakuje olej s benzínem-vlastně se můžeš podívat zběžně pod hlavu, jestli tam někde neproniká olej-to by to těsnění netěsnilo a krom jiného může se tamtudy dostávat/přisávat zároveň "falešný vzduch"a motor ztrácí výkon. ..Vyměnil jsem svíčku, kondenzátor, cívku-i jiné vyměněné části mohou být špatné nebo nevhodné. U zapal. svíčky musíš mít přesně daný typ nebo přímou náhradu (od jiného výrobce). U svíčky musí být správná vzdálenost elektrod a je i možnost u starších svíček zanešení karbonem a jiskra může lítat jinudy a prodloužit se, zeslábnout nebo přeletět jen občas. Existuje i měřák na změření tlaku, který vyvíjí "píst"ve válci a hlavě motoru-měřák kompresních tlaků např. Měřící přístroj k/... . Ten kompresní tlak je důležitý. Vyzkoušej i vůli ojničního ložiska, jestli není moc vyčvachtané, změní se tím nepatrně předstih a může motor vrčet "nerovnoměrně".
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.