Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
plánuju koupit auto bez turba a do něj turbo dodatečně dokoupit. Zajímá mě, jak se změní spotřeba benzínu? Jestli při stejných otáčkách i rychlosti bude s turbem spotřeba nižší, stejná nebo vyšší. Někdo říká, že s turbem budu mít spotřebu nižší díky nárustu výkonu, někdo jinej zase že bude spotřeba vyšší. Samozřejmě bych do auta dal i intercooler atd.
Dobrý den, pokud do vozidla chcete dodatečně namontovat turbo, tak se přesvěčte zda se turbo montuje do motorizace kterou koupíte. To znamená ten stejný typ motoru.Turbo zvedne výkon a sníží spotřebu to ano, ale pokud motor není k tomu uzpůsoben tak vám odejde klikovka a hlava na motoru. Motor nevydrží přeplňování což vede k dalším peněžitým výdajům.
Doporučoval bych koupit vůz s turbem přímo z výroby. Hodně šťastných a bezstarostných kilometrů.
Přeje Jara
ideální je koupě auta již s turbínou z výroby(viz shora)-dodatečnou montáž turbíny lze přirovnat třeba k předělání předokolky na čtyřkolku...není to prča(i když to jde-dělal-li se konkrétní model dvou,čtyř-kolka) Motor na to musí být "stavěn",zejména odolnost materiálu-je zapotřebí vyřešit chlazení turbíny-olejový okruh(turbína má až 100tisíc otáček-a musíš jí taky dokázat zastavit),nastavit plnící tlaky,vyměnit písty-mají odlišný tvar oproti atmosféře...a tak by se dalo psát celé odpoledne-aby to fakt fachčilo,stojí to ranec...Takže nevím co chceš za kárku(japončík,frantík aj...),ale vyber model,co ti bude vyhovovat a mrkni na servery venku a vyřeš to koupí "hotového"auta...
Turbo kromě jiného vede i k poklesu spotřeby. Experimentovat s dodatečnou montáží na motor bez tubra je celkem hazard. Stoupnou teploty a tlaky a zbytek zástavby na to nemusí být stavěný. Pro toho, kdo potřebuje spolehlivý vůz to není. Kdo si rád hraje a závada ho nerozhází, může se realizovat.
zdravim ja kdyz to prevedu na naft octavii ja osobne mel s turbem a sestrenice bez turba spotreba stejna jen jeji auto bylo na rozjest linejsi ale jinak po rozjeti je to na stejno nehlede na to ze turbo musi po kazde jizde chladnout takze chvilku stat ale bez turba muzete vypnout motor kdykoliv a nemusite n nic cekat
já mám obecnou zkušenost s diesely fabia r.2003 a 1.9 SDi (cca 5.3L) žralo o litr paliva méně než 1.9 TDi (cca 6.3L), ale samosebou to SDi bylo výkonově o dost níže, ale pokud jste nepotřeboval "závodit" jezdilo to slušně a na dálnici nebyl problém s SDi vytáhnout 150km/h. Co se týká i servisu SDi tak to bylo dlouhodobě motoricky bez závad. Turbo tam nějaký problémek mělo. SDi Chorvatsko a zpět kolem 5 - 5.5L.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.